וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש בוטל, טרי ישחק מול היונייטד

בית הדין ביטל את עונש ההרחקה של בלם צ'לסי. רונאלדו סיפר כי הוא קרוב לחתימה במנצ'סטר סיטי, הקבוצה מכחישה: "הוא לא על הפרק"

קפטן צ'לסי ג'ון טרי יוכל לשחק ביום ראשון הקרוב במשחק הצמרת של הפרמיירליג מול מנצ'סטר יונייטד, לאחר שבית הדין של ההתאחדות האנגלית ביטל את העונש בגין הכרטיס האדום שספג בשבת במשחק מול מנצ'סטר סיטי.

טרי, כזכור, ספג את האדום בעקבות עבירה על ג'ו, חלוצה של מנצ'סטר סיטי, במהלך הניצחון 1:3 על הסיטיזנס. אם בית הדין לא היה מקבל את הערעור של הבלם, טרי היה מחמיץ את שלושת המשחקים הבאים של הבלוז. השופט מארק האלסי הרחיק את טרי לאחר שתפס את ג'ו במרכז המגרש, ולטענת השופט, היה השחקן האחרון. הצילומים הוכיחו כי טרי לא היה האחרון, על אף שהשופט טען בדיון כי השחקן הורחק בגלל חומרת העבירה.

רונאלדו חלם על רוביניו

מאז נרכשה מנצ'סטר סיטי על ידי קבוצת ניהול מאבו דאבי היא הפכה לאחד היעדים האטרקטיביים בעולם, ולאחר שהתכולים הצליחו להניח את ידם על רוביניו ולגנוב אותו מתחת לאפה של צ'לסי, נראה כי הם קרובים להחתמתו של שם גדול נוסף. הפעם מדובר ברונאלדו, החלוץ הדועך בן ה-31 ששוחרר הקיץ ממילאן עקב פציעתו הקשה בברך שמנעה ממנו לשחק בחודשים האחרונים.

רונאלדו מתאמן בשבועות האחרונים בברזיל עם פלמנגו, ומתכנן את הקאמבק שלו למרכז הבמה באירופה. למרות שהעברתו האפשרית של החלוץ השמנמן למנצ'סטר עשויה לצאת לפועל רק עם פתיחת חלון ההעברות האירופאי בינואר, הוא כבר נשמע נלהב מהאפשרות להצטרף לרוביניו בסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום: "יהיה מאוד מעניין לשתף איתו פעולה, יחד נוכל לכבוש יותר מחמישים שערים בעונה. אני אוהב את הפרויקט שהסיטי מציעה לי, זו ההצעה הכי טובה שיש לי כרגע".

בסיטי, אגב, מכחישים את הטענות. אומנם דובר הקבוצה אישר המנהל גארי קוק נפגש עם רונאלדו, אך ציין כי "גם אם הראינו בעבר התעיינות ברונאלדו, בסופו של דבר החלטנו לזנוח את העניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully