וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מכבי ת"א וגליל/גלבוע ישלחו שחקן להגרלת המשחקים?

16.9.2008 / 9:15

הערב (19:00, שידור ישיר בספורט 5 החל מ-20:00) הגרלת משחקי ליגת ווינר. עדיין לא ברור האם מכבי ת"א וגליל/גלבוע ישלחו נציג להגרלה

אירועי פתיחת העונה של ליגת ווינר יצאו הערב (שלישי) בשעה 19:00 לדרך עם הגרלת המשחקים לעונה הקרובה. ההגרלה תועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט החל מהשעה 20:00. במסגרת האירוע ימשיך מפעל ההנצחה למאמן האגדי רלף קליין ז"ל, כשהאירוע יהיה בנוכחות בני משפחתו ובמהלכו יוצג קליפ מיוחד ומרגש.

האירוע עצמו אמור להיערך בנוכחות נציגי 12 קבוצות ליגת העל, אך בשל משחק גביע בנדל שיערך באותה שעה בין מכבי תל אביב להפועל גליל עליון/גלבוע נראה כי שתי הקבוצות לא ישלחו נציגים. לטענת הקבוצות העובדה כי האירוע הוקדם בשעה מונע מהם לשלוח את השחקנים כמתוכנן מיד בסיום המשחק. במנהלת ממשיכים בשיחות עם הקבוצות על מנת שיופיעו לאירוע אך נכון לשעה זו טרם התקבלה החלטה סופית. הקבוצות הציעו כי נציגי ההנהלה יחליפו את השחקנים.

משחקי ליגת ווינר יפתחו ב-26 לאוקטובר למשך 22 מחזורים כשבסיומם יערך פלייאוף עליון ותחתון בשיטת הטוב מ-5 משחקים. לאחר מכן יתקיימו משחקי הפיינל פור. ב-12 לאוקטובר יחלו משחקי גביע ווינר באולם מלחה בירושלים ובאולם החדש בקיבוץ גן נר בו תארח הפועל גליל עליון/גלבוע את משחקיה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully