וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים את ההפתעות

ליגת האלופות נפתחת עם לא מעט משחקים אטרקטיביים ואנחנו עם שני טורים לשני ימי המשחקים. להערכתינו, ליברפול, ארסנל ויובנטוס לא יפתחו עם ניצחונות

טור ליום שלישי: 3 משחקים, יחס 11.424 (100 ש"ח יניבו 1,142 ש"ח)

משחק מספר 9: פנאתינייקוס – אינטר. הכחולים מאיטליה ינסו להביא משהו אחר לליגת האלופות השנה כשז'וזה מוריניו עומד על הקווים וינסה להוביל את קבוצתו לגביע. אינטר מגיעה אחרי ניצחון ליגה 1:2 על קטאניה והיא בהחלט עדיפה על היוונים, שעברו את ספרטה פראג במוקדמות. לכו על בטוח. ההימור: 2 (1.7)

משחק מספר 22: מארסיי – ליברפול. האדומים של רפא בניטז חזרו בשבת האחרונה מפיגור של 1:0 מול מנצ'סטר יונייטד וניצחו 1:2. בליגת האלופות הם כבר הראו בשנים האחרונות שמקומם בשלבים האחרונים של המפעל. כעת הם פותחים את רוטינת המשחקים מול מארסיי המסוכנת ואנחנו מהמרים שתיפול כאן סוג של הפתעה, אחרי שהם העפילו בקושי רב מהמוקדמות. ההימור: איקס (2.8)

משחק מספר 27: איינדהובן – אתלטיקו מדריד. שתי הקבוצות, שהגעה שלהם לשלבים המכריעים תיחשב כהפתעה מרעישה, נפגשות למחזור הפתיחה. איינדהובן בהולנד מגיעה אחרי שני ניצחונות ליגה ואמורה לעבור את שלב הבתים בהצלחה מול אתלטיקו שמגיעה אחרי הפסד 2:1 לויאדוליד. אנחנו הולכים על ההולנדים. ההימור: 1 (2.4)

טור ליום רביעי: 3 משחקים, יחס 16.864 (100 ש"ח יניבו 1,686 ש"ח)

משחק מספר 44: דינמו קייב – ארסנל. התותחנים התפרקו על בלקבורן בשבת האחרונה עם 0:4 מדהים, אך הליגה האנגלית היא ממש לא ליגת האלופות והמשחק הראשון שלהם אמור להיות לא קל עבור החניכים של ארסן ונגר. קייב עברה את ספרטק מוסקבה בצורה משכנעת עם שני ניצחונות בשיעור של 1:4. גם כאן אנחנו הולכים על הפתעה קטנה. ההימור: איקס (3.1)

משחק מספר 47: פורטו – פנרבחצ'ה. אין ספק שהנציגה מפורטוגל מגיעה פייבוריטית למפגש ולמרות שהיא מגיעה אחרי תיקו מול בנפיקה ליסבון בליגה, היא מרגישה שיש לה מה למכור השנה בליגת האלופות. פנרבחצ'ה השיגה את המקום בשלב הבתים על חשבונה של פרטיזן בלגרד, שלא הייתה רחוקה מלהפתיע, אך בינתיים היא תיכנע במשחקה הראשון במפעל. ההימור: 1 (1.6)

משחק מספר 49: יובנטוס – זניט סנט פטרסבורג. האלופה הרוסית כבר הראתה שחבל יהיה למי שתזלזל בה. אחרי שעשתה צחוק ממנצ'סטר יונייטד בסופר קאפ האירופי בו זכתה, זניט מסתמנת כקבוצה שתעשה חיים קשים לקבוצות שיתמודדו מולה, במיוחד בבית המוות בו היא משחקת. אם יובה חושבת שהיא הולכת לטייל היא בוודאי טועה בגדול. אנחנו גם כאן הולכים על תיקו. ההימור: איקס (3.4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully