וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכו על הטופ

הווינר מציע הימורי טופ מגוונים בפתיחת ליגת האלופות. מי תסיים כשידה על העליונה עם הגביע, מאיזו מדינה היא תגיע וכמובן מי יסיים כמלך השערים

ליגת האלופות נפתחת, הגרעינים כבר מוכנים אך רגע לפני שווה לחשוב על מי תלך עד הסוף. בווינר מעניקים לכם את האפשרות לנחש את התשובות על כך ועוד כמה שאלות שבהחלט נמצאות על הפרק, כמו מאיזו מדינה תגיע האלופה ומי יסיים כמלך שערי הטורניר. הכל בהימורי הטופ.

הזוכה בליגת האלופות

שאלת השאלות היא זהות האלופה. אחרי עונה מצוינת שעשתה מנצ'סטר יונייטד, היא תנסה לשמור על התואר, דבר שקבוצות רבות התקשו בשנים האחרונות לעשות. היונייטד של פרגי מקבלים יחס נמוך יחסית של פי 4.5 כלומר אם אתם מחליטים להשקיע 100 ש"ח, אתם יכולים להרוויח בסוף השנה 450 ש"ח. אך יש כמובן תשובות קצת פחות סבירות, שיכולות להניב יחסים טובים הרבה יותר.

לא מעט קבוצות קטנות הגיעו לליגת האלופות, ולמרות שבשנים האחרונות התרגלנו לכך שהקבוצות הגדולות מסיימות את העונה עם הגביע, מצב שבו אנורתוזיס פמגוסטה תעשה את הבלתי יאומן יכול להניב לכם יחס חסר תקדים של פי 800. יחס זהה אפשר להרוויח אם למשל באטה בוריסוב תניף את הגביע. ליברפול, שהתרגלה להיות במעמדים הללו בשנים האחרונות זוכה ליחס של פי 12.

מאיזו מדינה תגיע הזוכה בליגת האלופות?

אתם חייבים להודות שהשאלה הזו נוחה בהרבה עבור המהמרים. בשנה שעברה הגיעו שלוש קבוצות אנגליות לחצי הגמר וגם בהימור הנוכחי אנגליה זוכה לעדיפות רבה יותר על פני שאר המדינות ביבשת. הימור על אנגליה יכול להניב לכם יחס של פי 1.70, כלומר הימרתם ב-100 שקלים, אתם מקבלים 170 שקלים. העובדה שאנגליה היא קבלנית הקבוצות הגדולה ביותר למפעל, עשוייה לשפר את סיכוייכם לזכות.

ומה בדבר שאר המדינות? הימור על ספרד יניב לכם יחס נאה של פי 2.0, על איטליה יחס של פי 4.0, גרמניה פי 9.0, צרפת פי 15.0, פורטוגל פי 55.0, אוקראינה פי 120.0 ורומניה פי 200.0. אתם חושבים שהאלופה תצא דווקא ממדינה אחרת? יש הימור שנקרא 'אחר' עליו תוכלו לקבל יחס של פי 17.0.

מי יהיה מלך השערים של ליגת האלופות?

בשנה שעברה כריסטיאנו רונאלדו הוכיח שהוא החלוץ הטוב ביותר ביבשת וגם השנה הוא נהנה מפירגון מהווינר, שנותן לו יחס של פי 6.5. החלוץ הפורטוגלי עשוי להוביל שוב את היונייטד לזכייה ולכן הוא מקבל את העדיפות. הימור על פרננדו טורס יניב לכם יחס של פי 8.0, על דידייה דרוגבה למשל תוכלו לקבל יחס של פי 9.5.

הווינר מפרט רשימה ארוכה של שחקנים שעשויים להתברג כמלכי השערים של הטורניר. אגב, גם לנו יש נציג ברשימה. כמובן מדובר ביוסי בניון, שהימור עליו יכול להניב יחס נאה של פי 65, השאלה עד כמה ההימור הזה יכול להיות ריאלי. אם אתם חושבים שהווינר פיספס מישהו ואתם לא מוצאים את השחקן שלכם בין רשימת 39 השחקנים, תוכלו להמר 'אחר' ולזכות ביחס של פי 4.0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully