וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטון וילה ניצחה בחוץ את טוטנהאם 1:2

שערים של ראו-קוקר ויאנג הספיקו לקבוצה מברמינגהאם כדי לנצח אחרי 7 שנים בווייט הארט ליין, ולהשאיר את חואנדה ראמוס במקום האחרון

המשחק שחתם את משחקי המחזור הרביעי בפרמיירליג טמן בחובו זיכרון דרמטי מהשנה שעברה. טוטנהאם אירחה את אסטון וילה הערב (שני) כשה-4:4 הבלתי נשכח ביניהן ריחף באוויר. הפעם לא היו כל כך הרבה שערים, אבל כן היה קצב טוב ומתח, ובסיום אסטון וילה ניצחה 1:2 והשאירה את הוטספר במקום האחרון בפרמיירליג.

הפתיחה הייתה של האורחים מברמינגהם, שעלו ליתרון 0:1 כבר בדקה ה-5. כדור רוחב של גבריאל אגבונלאור מאגף שמאל, הגיע לנייג'ל ראו-קוקר שכבש משישה מטרים. וילה המשיכה לתקוף אחרי השער וראו-קוקר כמעט כבש מזווית קשה כמה דקות מאוחר יותר. בדקה ה-23 גארת' בארי נגח מחמישה מטרים, אבל זינוק מצוין של אורליו גומז מנע שער שני לאורחים. האיש של התרנגולים במחצית הראשונה היה השוער הברזילאי, שבזכות יכולתו הטספר ירדה למחצית בפיגור שער אחד בלבד.

כמו בתחילת המשחק, גם פתיחת המחצית השנייה הייתה של אסטון וילה, שעלתה ל-0:2. בדקה ה-54 אשלי יאנג שעט לכיוון רחבת המארחים, ומ-18 בעט לפינה הרחוקה כדור שחמק בין ידיו של שוער טוטנהאם. בדקה ה-87 הצבע חזר ללחייה של טוטנהאם, כשצימקה ל-2:1. ג'רמיין ג'נאס בעט מחוץ לרחבה, הכדור פגע בדארן בנט ונכנס פנימה. בוויט הארט ליין הייתה תחושה שאפשר לעשות את זה, ולהשוות בדקות הסיום, בדיוק כמו במפגש לפני שנה.

בתוספת הזמן מרלון הרוורד היה יכול לכבוש את השלישי של וילה, כשנותר חופשי מול השער, אבל הבעיטה שלו פגעה ברגלו של שחקן הגנה מקומי. טוטנהאם המשיכה ללחוץ, דייויד בנטלי נגח, אבל להישר לידיו של ברד פרידל. 7 שנים ללא ניצחון של אסטון וילה בוויט הארט ליין באו לקצם עם ניצחון 1:2, ומרטין אוניל יכול לחייך. טוטנהאם, מאידך, יכולה להביט קדימה בדאגה כשהיא רשמה עד כה נקודה אחת מבין שתיים-עשרה אפשריות, הפתיחה הגרועה בתולדותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully