וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוחבוט הגיע למשחק מתוסכל"

15.9.2008 / 17:48

יו"ר בני יהודה, חזי מגן, מגיב להודעה שפרסם איגוד השופטים, שראשיו נפגשו עם שופט הכדורגל. אלי ביטון בדרך למכבי הרצליה

בבני יהודה המתינו בדריכות למסקנות מהפגישה המשולשת הערב (שני) בהשתתפותו של השופט משה בוחבוט. השופט שספג לא מעט ביקורות אחרי המשחק בין בני יהודה להכח עמידר עמידר רמת גן, שוחח עם מנכ"ל איגוד השופטים, עו"ד יריב טפר ועם מנכ"ל איגוד השופטים עמית קליין. הפגישה הזאת תוכננה עוד לפני המשחק האחרון בו שפט בוחבוט, אבל ראשי איגוד השופטים ניצלו את התזמון כדי לעבור עם השופט על אירועי המשחק שהתקיים בשבת בבלומפילד.

כזכור, בבני יהודה ממש לא אהבו את תצוגת השיפוט של בוחבוט, שפסק לפנדל לזכותה של הכח עמידר בדקה ה-94. המנכ"ל משה דמאיו אמר בסיומו של אותו משחק: "זה שופט שלא יכול לשפוט בליגת ילדים". עם זאת, בבני יהודה עדיין לא נקטו צעדים נגד בוחבוט וראשי הקבוצה ממתינים לסיום הפגישה.

מאיגוד השופטים נמסר הערב בתום הפגישה: "בשיתוף פעולה מלא עם השופט, הוחלט כי על מנת שיחזור לכושר שיפוט מיטבי ולא יאבד את הביטחון האישי, הדרך הנכונה ביותר תהיה להשקיע בשיפור היכולות המנטליות והכושר הגופני, תוך כדי חזרה לשיפוט ברמות הגבוהות בהדרגה. משה בוחבוט הינו שופט צעיר ומוכשר. אנו בטוחים כי בעתיד יידע להפיק את הלקחים האישיים הנדרשים מהמקרים בהם נתקל במשחק, וישכיל להפגין יכולת שיפוטית גבוהה".

יו"ר בני יהודה חזי מגן אמר בתגובה לדברים: "אני מסתכל על הצד החיובי. גם קליין וגם עו"ד טפר מודעים לכך שהפסיקות של בוחבוט היו שגויות, רק שלדעתי הן לא היו שגויות בגלל חוסר כושר גופני אלא בגלל שהשופט הגיע למשחק בזחיחות דעת ובתסכול על עך שנפל בחלקו לשפוט משחק 'קטן' לדעתו. עד שאדון בוחבוט לא ילמד להתייחס בכבוד למקצוע השיפוט ולשחקני הכדורגל, מוטב לו לחזור בהדרגה לנימוסים והליכות, ורק לאחר מכן למקצוע השיפוט". מגן נשאל האם הוא ציפה לעונש השעייה ארוך טווח ואמר: "למען האמת, מההחלטה שפורסמה אי אפשר ללמוד על מהות העונש. ההודעה בעיני היא מעין הודעת פרווה, ואני רוצה להאמין שהשיחה האישית הייתה הרבה יותר נחרצת, וכך תהיה גם ההתייחסות של איגוד השופטים לפרשה. קשה לי להאמין בהחלטות כל כך חד-צדדיות תעבורנה ללא נקיטת צעד משמעותי".

מגן אסף היום את שחקניו לפני האימון ואמר להם: "ביום שבת גנבו ורימו אתכם וגם אותי. עכשיו זה שייך להיסטוריה, ואנחנו צריכים להסתכל קדימה למשחק הבא מול מכבי חיפה. מעכשיו אנחנו מתעסקים רק בזה". גורם נוסף במועדון הציע לשחקנים לחשב כמה כסף איבד כל אחד מהם לאחר שנגזלו מהם שתי נקודות, ולהגיש תביעה אזרחית כנגד השופט משה בוחבוט בעקבות פסיקותיו בשבת.

חלוץ הקבוצה, אלירן עטר, עבר היום בהצלחה ניתוח להוצאת הבורג שהושתל בכף רגלו בעת ניתוח שחזור הרצועה אותו עבר בקיץ. עטר נותח על ידי רופא הקבוצה, ד"ר אבי ביין, והוא צפוי להיעדר שלושה שבועות נוספים.

קשר הקבוצה, אלי ביטון, שלא מוצא את מקומו בסגל, נמצא כנראה בדרך למכבי הרצליה. מחר אמור ביטון, יחד עם סוכנו גלעד קצב, להיפגש עם הבעלים של הרצליה אריאל שיימן, ולנסות לסכם את תנאיו. הנהלת בני יהודה לא תעמוד בדרכו של ביטון, ותאפשר לו לעבור למכבי הרצליה במידה ויחפוץ בכך. בתוך כך ערך הערב קשר הרכש ממכבי הרצליה, מהראן ראדי, את אימון הבכורה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully