וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני הושעה מהפועל ירושלים

15.9.2008 / 15:30

שחקן הקבוצה, שהיועץ המשפטי של איגוד הכדורסל המליץ להעמיד לדין בעקבות חוזה כפול, הושעה מהקבוצה לפחות עד החלטת האיגוד

הפועל ירושלים הודיעה היום (שני) על השעייתו של השחקן גיא פניני מכל פעילות. הקבוצה הודיעה לשחקן כי הוא מושעה עד שיתברר נושא החוזה הכפול בינו לבין ירושלים ומכבי תל אביב. הודעה דומה נשלחה גם למשרדי איגוד הכדורסל, שאמור להחליט בנוגע לעונש שיקבל השחקן. השחקן הושעה עד שתתקבל החלטה של המוסדות השיפוטיים בנושא זה, ועל כן עודכן גם איגוד הכדורסל בנושא. גורם בירושלים מסר בתגובה: "מקווים שבאיגוד יקחו את העניין בתשומת לב. זה נושא רגיש מאוד לנו".

כזכור השחקן שהחזיק בחוזה לעונה נוספת בהפועל ירושלים, חתם באמצע חודש יולי במכבי תל אביב לשלוש שנים החל מעונת 2009/10. בחוזה של פניני בירושלים צוין כי באפשרותו לצאת לאירופה העונה בתנאי שישלח מכתב עד ה-20 ביולי שמציין כי הוא החליט לממש את האופציה שלו ויציג חוזה חתום. בירושלים נטען כי פניני לא חתם באף קבוצה, למרות שהחזיק בהצעות מאמסטרדם ההולנדית אותה מאמן אריק שיבק ומקבוצות נוספות, ולכן הוא שחקן של הקבוצה וכתגובה החליט פניני להגיש בוררות נגד הפועל ירושלים.

לאחר כשבועיים הסיר פניני את הבוררות, ולמעשה נשאר שחקן של הפועל ירושלים. במועדון שלחו מכתב ליועץ המשפטי של איגוד הכדורסל באמצעות עו"ד איתן ארז, בטענה כי פניני חתם על חוזה במכבי תל אביב למרות שעדיין היה תחת חוזה בהפועל ירושלים, דבר המנוגד לתקנון של האיגוד. לאחר שבאיגוד קיבלו את תגובתם של מכבי תל אביב ופניני לנושא זה, החליט היועץ המשפטי של האיגוד להעמיד את שני הצדדים לדין בגין חתימה על חוזה כפול.

כששמעו אוהדי הפועל ירושלים על כך שהשחקן האהוב חתם בשורות מכבי תל אביב, סירבו לקבל אותו בחזרה ובמשחקי האימון שערכה הקבוצה קראו קריאות גנאי כנגדו. מאמן הקבוצה גיא גודס לא הסתיר את העובדה כי היה רוצה לראות את פניני בקבוצה, אך גם הוא יודע כי העניין הוא מסובך, וככל הנראה פניני לא צפוי לשחק בירושלים בעונה הקרובה.

בימים הקרובים צפוי להתקיים דיון ראשון בנושא זה, והשעייתו של פניני מירושלים עשויה לזרז את תהליכי המשפט שעשויים להימשך זמן רב ולהכנס לתוך העונה שתיפתח בסוף אוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully