וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יתכן שקמנאן יהיה מחוץ להרכב"

15.9.2008 / 12:40

דדה חדד, סוכנו של חלוץ מכבי תל אביב, ייפגש ביום שלישי עם ראשי הקבוצה במטרה לשחרר את השחקן. מכבי פ"ת מעוניינת

חלוץ מכבי תל אביב, יאניק קמאנן, שלא שותף אמש (ראשון) במשחק התיקו המאופס מול בית"ר ירושלים בטדי, מתוסכל מאוד ממעמדו בקבוצה, ומעוניין לעזוב באופן מיידי את המועדון. קמאנן מחזיק בידיו הצעה ממכבי פתח תקווה (כשגם מכבי נתניה הביעה את התעניינותה), ובסביבתו אומרים כי הוא מעוניין לממש את ההצעות כבר עכשיו ולא לחכות לחלון ההעברות בחודש ינואר.

במהלך הקיץ ביקש החלוץ הצרפתי מספר פעמים הבהרות מהצוות המקצועי לגבי מעמדו בקבוצה, וקיבל הבטחות שהמאמן רן בן שמעון בונה עליו וייתן לו דקות משחק. בפועל נדחק הצרפתי אל הספסל, ובשני המשחקים האחרונים בליגה הוא שותף למשך שמונה דקות בלבד, כאשר נכנס כמחליף בדקה ה-82 מול בני יהודה במחזור הראשון בבלומפילד.

מחר בבוקר תתקיים פגישה בין סוכנו של קמאנן דדה חדד לבין הנהלת מכבי תל אביב, בה ידונו על עתידו של החלוץ בקבוצה. חדד אמר הערב: "לא יתכן ששחקן שכבש בעונה שעברה 13 שערים בכל המסגרות, לא ימצא את מקומו בהרכב. נהיה יותר חכמים לאחר הפגישה, אבל אם מכבי לא מעוניינת בשירותיו של יאניק, מוטב ששני הצדדים יגיעו להחלטה משותפת על סיום דרכו בקבוצה".

מה יהיה עם רב"ש?

בתוך כך, ממשיכים במכבי לעסוק גם היום באירועי המשחק אתמול בטדי. בהנהלת המועדון מודאגים מעונש כבד שעשוי לספוג המאמן רן בן שמעון, בעקבות הרחקתו מהמשחק וזאת לאחר שקילל את הקוון עוזי בסון במהלך המחצית השנייה. השופט אסף קינן ציין בדו"ח המשחק את הרחקתו של המאמן, וכן את הרחקתו של מנהל הקבוצה אבנר טוויטו, שפרץ למגרש עם שריקת הפנדל לזכותה של בית"ר, וסינן גם הוא מספר מילים לעבר הקוון בסון.

לרן בן שמעון יש היסטוריה ארוכה של הרשעות בבית הדין המשמעתי ובעבר עמד כנגדו גם עונש הרחקה על תנאי למשך חמישה משחקים. במכבי תל אביב יבדקו האם העונש על תנאי עדיין בתוקף, או שייתכן שעקב העובדה שעברה יותר משנה מפסיקת בית הדין כרגע הוא כבר לא בתוקף.

בסיום המשחק הגיע בן שמעון לחדר השופטים ושוחח עם השופט הראשי אסף קינן, ואף התנצל על הדברים שפלט לעבר הקוון. "ההרחקה שלי היתה מוצדקת לחלוטין", אמר בן שמעון לעיתונאים בסיום המשחק. "קראתי לקוון אפס, ולא הייתי צריך לעשות את זה. צריך להבין שהדברים נאמרו בלהט המשחק, באווירה שהייתה במשחק ולאחר שפסלו לנו שער חוקי לחלוטין".

עוד הוסיף המאמן: "התפוצצתי על הקוון כי אני לא חושב שהוא הבין מה עומד על כף המאזניים ואני לא יודע איפה היה הראש שלו. למעט מאוד שופטים בטדי יש את האומץ, אבל אני לא רוצה לדבר את השיפוט. השיפוט המשיך את הקו של סוף השבוע וזה הרגיז אותי".

האוהדים כבר מתעצבנים

למרות שבצוות המקצועי היו מרוצים מיכולתם של השחקנים במשחק, לאוהדי הקבוצה יש טענות כלפי תפקודו של המאמן. "אם בן שמעון מגיע לטדי ומשחק בונקר במשך מחצית שלמה, אז עדיף היה להשאיר את ניר לוין", אמרו הבוקר כמה מראשי האוהדים. "לא יכול להיות שמכבי מגיעה לטדי ובועטת פעם אחת לשער, אנחנו מכבי תל אביב וכדאי מאוד שהמאמן יבין את זה. הוא מדבר איתנו על מערכים התקפיים ומוכר לנו ססמאות בפגישות שעשינו איתו, ואז הוא עולה במערך פחדני. איך אפשר להגיע למצבים אם רודי חדד ומאור בוזגלו נשארו על הקווים בשביל לסגור את המגנים של בית"ר? ריחמנו על יבוריאן שנשאר בודד למעלה. זה פשוט היה בונקר מכוער, ואם זה יימשך כך אנחנו לא נשתוק", הוסיפו האוהדים הצהובים.

הנהלת מכבי תל אביב פרסמה הודעה באתר הרשמי של המועדון, והודתה לאוהדי המועדון על "תצוגת עידוד שלא נראתה זמן רב (בפרט באצטדיון טדי)". בהודעה נכתב: " אנחנו מוצאים חובה נעימה להודות לקהל האוהדים אשר ליווה אמש את הקבוצה במשחק החוץ בירושלים. אוהדי הקבוצה, אשר נתנו תצוגת עידוד מרשימה ויוצאת דופן, עודדו ללא הרף והקנו לשחקני הקבוצה הרגשת ביתיות בחלקים ניכרים של המשחק. הנהלת המועדון נושאת תקווה כי היענות ואווירה אלו, ימשיכו ללוות את משחקי הקבוצה במהלך כל העונה, בעידוד ספורטיבי ונקי מאלימות".

השחקנים דווקא היו מרוצים מהתוצאה. הקפטן, משה מישאלוב, אמר: "אנחנו מרוצים מהתוצאה, צריך לזכור שבית"ר יכלה לנצח בדקה האחרונה ולמזלנו החמיצה פנדל. לא צריך להיות חזירים. כולנו עמדנו כמו גברים, מהשוער ועד החלוץ , היינו מלוכדים, וכאשר הקבוצה מלוכדת קשה לנצח אותה".

על עצירת הפנדל של יבריץ' הוסיף הקפטן: "כולם יודעים מה היכולות של דרגו, הוא שוער משכמו ומעלה. לקח כדור גדול מה עוד אפשר להגיד עליו? אנחנו יוצאים עם בטחון גדול מהמשחק הזה"

ליאור ז'אן, שנפצע ברגלו ואף הוחלף בדקה ה-71, סובל ממתיחה חזקה בשריר הארבע ראשי ברגלו וכן מכאבים בברכו. היום יעבור ז'אן צילום אולטרסאונד לאיבחון חומרת הפגיעה. הקשר שרן ייני סובל ממתיחה ברצועת כף הרגל והצטווה לנוח כשבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully