וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוסטר: "אנחנו לא מצליחים לשלוט בקצב המשחק"

מאמן ריאל מדריד, ברנד שוסטר, לא היה מרוצה מהניצחון 3:4 על נומנסיה, אבל ציין: "לא מודאג". גוטי כבש את השער ה-5,000 של המועדון

ריאל מדריד השיגה אתמול (ראשון) ניצחון ראשון 3:4 על נומנסיה, אבל בקבוצה עסקו בעיקר בשער הראשון שכבש גוטי, שהיה השער ה-5,000 בהיסטוריה של המועדון. גוטי נכנס לספרי ההיסטוריה של הבלאנקוס. לצורך ההשוואה, את השער ה-4,500 כבש ראול ואת השער ה-4,000, איבן זמוראנו.

"להבקיע את השער ה-5,000 היה מטרה משנית", הצטנע גוטי. "הדבר החשוב הוא הניצחון לעיני האוהדים שלנו. ידענו שנומנסיה תתגונן, והם קבוצה שיודעת לנצל מצבים. לנו מחכה חודש קשה ואנחנו חייבים להתחיל להראות את הפוטניצאל שלנו".

ריאל הציגה מהלכי התקפה יפים, בראשות רפאל ואן דר וארט, וכבשה ארבעה שערים במחצית הראשונה. מנגד, משחק ההגנה של הבלאנקוס היה מחפיר, והעולה החדשה הביכה פעם אחר פעם את אלופת ספרד בברנבאו.

"אני לא חושב שהניצחון הושג בסבל", אמר המאמן, ברנד שוסטר. "נומנסיה קבוצה שעובדת קשה, וניצחה בצדק את ברצלונה. אנחנו גם אשמים בכך שנתנו להם לחזור למשחק ולא ידענו לשמור על ה-2:4. היה לנו קשה, אבל אני לא מודאג, מחזור ליגה אחרי פגרה בינלאומית הוא תמיד יותר קשה".

שחקני ריאל היו מאוכזבים מאוד מהועבדה שספגו שלושה שערים בבית. "אני אשם בשער הראשון, לא סגרתי את השחקן שלי בכדור הקרן", הודה אריאן רובן. "לספוג שלושה שערים בבית, זה רע", הוסיף הבלם, כריסטוף מצלדר.

בינתיים, מסתמנת חזית בין שוסטר למאמן הנבחרת, ויסנטה דל בוסקה. שוסטר רמז שסרחיו ראמוס לא היה צריך לשחק בנבחרת ספרד בשבוע שעבר, מאחר והוא סבל מכאבים. אתמול ויתר המאמן על שירותיו של ראמוס והותיר אותו מחוץ לסגל, אך סירב להתייחס לסוגיית דל בוסקה במסיבת העיתונאים.

ריאל תתמודד ביום רביעי במשחק הפתיחה של ליגת האלופות, מול באטה בוריסוב המפתיעה, ושוסטר סיפק אמירה שנונה: "המשחק הזה הוא כמו קליפת בננה, ואנחנו צריכים להיות זהירים ולשלוט במשחק כשאנחנו ביתרון. הבעיה שלנו היא שאנחנו לא מצליחים לשלוט בקצב המשחק".

שבחים למחליפו של אוואט בלה קורוניה

במשחק נוסף שנערך אתמול (ראשון) פגש מאמנה הנוכחי של ולנסיה, אונאי אמרי, את קבוצתו לשעבר, אלמריה. העטלפים שפתחו את העונה בניצחון 0:3, אכזבו עם 2:2, כשדויד וייה הציל את הנקודה עם שער שוויון בדקה ה-68.

"אני מרוצה מהמאמצים שהשקענו, אבל לא מהתוצאה", אמר המאמן בן ה-36. "לא לחצנו את אלמריה במחצית הראשונה, אבל במחצית השניה היינו קבוצה אחרת".

ניצחון ראשון העונה השיגה ויאריאל, שגברה בבית 0:1 על דפורטיבו לה קורוניה. המאמן, מנואל פלגריני, היה מרוצה: "היו לנו המון הזדמנויות, ושיחקנו משחק כמעט מושלם". פלגריני בחר לרפגן לשוער האורח, דני ארנזוביה, ואמר: "בלעדיו, היינו מנצחים בתוצאה גבוהה בהרבה".

"הניצחון הזה משאיר אותי רגוע ומרוצה. הקבוצה חזקה ואני שבע רצון מביצועי השחקנים על המגרש", סיכם המאמן. המשוכה הבאה של ויאריאל, בפתיחת משחקי ליגת האלופות, תהיה מנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully