וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כדאי לאנצ'לוטי שנפסיק להפסיד"

אחרי שני מחזורים מילאן במקום הלפני האחרון עם 0 נקודות, וסגן הנשיא גליאני מנסה להרגיע: "מעמד המאמן יציב". אנצ'לוטי: "אתקן את הבעיות"

קרלו אנצ'לוטי מתחיל להתנועע באי נוחות בכיסאו. אחרי שני מחזורים בסרייה A למילאן הגדולה יש 0 נקודות ושני הפסדים, האוהדים מתחילים לאבד את הסבלנות והביקורות בתקשורת שוחטות את המאמן. "ממש לא אכפת לי מה אנשים כותבים", אמר אנצ'לוטי אחרי ההפסד 2:0 לגנואה, "אני אמשיך בדרך שלי".

"זאת מילאן שלי, אני אמצא את הפתרון", המשיך אנצ'לוטי, שמאמן את הרוסנרי בשמונה השנים האחרונות, "המועדון הזה קרוב ללבי, ואנחנו פה רגילים לביקורת עצמית נוקבת. אני מאמין שנמצא מהר את הפתרון. אי אפשר להיות מרוצים יותר מדי, אבל יש לי את היכולת לתקן את כל הבעיות".

סגן הנשיא אדריאנו גליאני מנסה להרגיע את העניינים, אבל גם הוא מתחיל להרגיש את הלחץ. "מעמדו של אנצ'לוטי לא בסכנה, אבל כדאי לכולנו שנפסיד להפסיד", אמר גליאני, "זה לא רק הבעיה של המאמן, הבעיה היא שהיו לנו שמונה משחקים מאז חודש יולי והפסדנו בשבעה מהם. אין ספק שהיכולת שלנו לא משביעת רצון. זה לא אומר שאנחנו הולכים להחליף את המאמן.

"יש כמה דוגמאות טובות מהעולם של מאמנים שנשארים לאורך תקופה ארוכה, כמו ארסן ונגר ואלכס פרגוסון. זה גם מה שאנחנו רוצים שיקרה. אני חוזרף מעמדו של אנצ'לוטי לא בסכנה, אבל כדאי שיפסיק כבר להפסיד".

גם אנדריי שבצ'נקו מנסה שלא להפיל את האשמה על כתפיו של המאמן. "ההפסד הזה הוא קודם כל אחריות שלנו", אמר החלוץ האוקראיני, "גנואה לחצו אותנו יפה ולא אפשרו לנו להניע כדור. עכשיו אנחנו חייבים להישאר מאוחדים ולהשיג ניצחון כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully