וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עם השחקן הזה זה תמיד אותו דבר"

ארקדי גאידמק לא אהב את החלטתו של שמעון גרשון לבעוט את הפנדל שמנע מבית"ר לנצח: "בכל פעם שהוא נגע בכדור, הלב שלי ירד לרצפה". בן שמעון נזף בקוון "יא אפס, כלומניק", וצפוי להיענש

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

ארקדי נגד שמעון

שמעון גרשון ממש לא היה צריך את זה קצת אחרי הרגע הכל כך מאכזב שלו, אבל הוא כנראה מבין שבמערכת כל כך לחוצה - דברים כאלה יכולים לקרות. "זו לא הייתה ההחלטה של המאמן ששמעון גרשון יבעט את הפנדל. עם השחקן הזה זה תמיד אותו דבר", אמר בסיום הערב הזה לא אחר מאשר הבעלים של בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק, שהוסיף: "שמחתי מאוד כשהוא לא היה בקבוצה, הייתי כל כך שמח כשהוא לא שיחק במשחקים קודמים. בכל פעם שהוא נגע בכדור היום, הלב שלי ירד לרצפה. אני לא מבין למה הוא היה צריך לבעוט את הפנדל".

גרשון עצמו אמר בסיום: "מאכזב מאוד מבחינתי להחמיץ את הפנדל. רציתי לעשות סיפתח שמח לראובן עטר ולהבקיע בשביל הקהל הנפלא שלנו ואני מאוכזב מאוד שזה לא יצא". לגבי הדברים של ארקדי גאידמק אמר הבלם: "לא שמעתי מה גאידמק אמר. מאמן אף פעם לא מחליט מי הולך לבעוט פנדל, זה בתוך הקבוצה. רציתי לקחת על עצמי את האחריות, אני תמיד לוקח אחריות במשחקים כאלה. בעטתי כבר פעם אחת בגמר וכן הבקעתי, וזה בכלל לא משנה אם החטאתי בעבר או לא. אם יהיו עוד פנדלים אני מבחינתי יכול ללכת ולבעוט, זה אחד מהדברים שתמיד עשיתי ותמיד אעשה, גם אם זה לפעמים בחוץ".

מאמן בית"ר ירושלים ראובן עטר לא נשמע מודאג מהעובדה שקבוצתו עדיין לא כבשה העונה: "שיחקנו טוב היום, אומנם החמצנו הרבה אבל היינו טובים. אני בטוח שבהמשך נראה עוד הרבה שערים".

אריק בנאדו: "אנחנו מאוכזבים מהתוצאה אבל מרוצים מהיכולת שהצגנו. שלטנו ולחצנו במשך כל המשחק, ומכבי לא הגיעו לשום הזדמנות. אני לא זוכר את קאלה מזנק אפילו פעם אחת", אמר הבלם. "היינו שווים ניצחון. חבל על הפנדל שהחמצנו בדקה ה-90, אבל אנחנו ממשיכים קדימה, ומתחילים עכשיו את הליגה מאפס נקודות. קצת מוזר להתחיל את העונה במחזור השלישי, אבל זה מה יש. אנחנו מספיק חזקים ומאמינים בעצמנו, וצריכים לחזור כמה שיותר מהר למקום הטבעי שלנו".

מוקדם יותר היום התקיימה פגישה בין הנהלת בית"ר לסבסטיאן אבראו ונציגיו. הצדדים סיכמו שימצאו דרך לשחררו מהמועדון, אך הפערים הכספיים עדיין גדולים. מחר (ראשון) צפויה פגישה נוספת וכנראה שבערב תודיע הקבוצה על שחרור השחקן. "מה שיקרה זאת ההחלטה של ההנהלה ולא שלי", אמר האורוגוואי, שנכח במשחק. "אני דווקא חושב שהייתי יכול לתרום היום הרבה לקבוצה".

בן שמעון: "עוד נהיה קבוצה טובה מאוד השנה"

אוהדי מכבי תל אביב עוכבו כ-40 דקות לאחר סיום המשחק, והוצאו מהאצטדיון בכוחות משטרתיים. מאמן מכבי תל אביב, רן בן שמעון, יצטרך להסביר בקרוב לדייני ההתאחדות לכדורגל מה גרם לו לזעום על שופט הקו במשחק הזה. בסיום המשחק הוא ביקש שלא להגיד את דעתו על השיפוט, אבל הסכים לומר: "למעט מאוד שופטים יש אומץ בטדי. אני התפוצצתי על הקוון כי לא נראה לי שהוא הבין מה עמד כאן על כף המאזניים. הגבתי כמו שלא הייתי צריך להגיב ואני מצטער על זה". לאחר המשחק ניגש בן שמעון לחדר השופטים, בנסיון ליישר את ההדורים עם אסף קינן. מאמן הקבוצה צפוי לעמוד לדין, וכזכור, לחובתו עומד עונש הרחקה על תנאי מהעבר.

בן שמעון התייחס גם לשער של ישראלביץ' שנפסל ואמר: "ברמות האלה שער מהסוג הזה הוא משמעותי מאוד. במחצית השניה השליטה עברה לבית"ר ירושלים ואפשר להגיד שעבדנו בסדר. היו גם כמה אירועים שלא קשורים לכדורגל". למרות הכל, מאמנה של מכבי תל אביב שידר אופטימיות: "בית"ר ירושלים משחקת ביחד כבר שלוש שנים, מכבי תל אביב שלושה חודשים. יש לנו עוד דרך, ואנחנו נהיה קבוצה טובה מאוד השנה".

מאור בוזגלו, שנפגע בפניו מעבירה של בואטנג אבל התאושש, אמר בסיום: "אני אהיה בסדר. זה היה משחק טקטי והגנתי מבחינתנו, ואני רק רוצה להודות לקהל שלנו שעשה יותר רעש מכל הקהל של בית"ר ירושלים. שיחקנו אחד בשביל השני, בהחלט היה משחק של גברים, אמר הקשר. "יש פה קבוצה מצוינת. מוקדם לדבר על אליפות, זו עונה ארוכה. נקווה שבהמשך העונה נהיה טובים יותר, עם הזמן ניכנס לכושר טוב יותר".

בכיר בהנהלת מכבי תל אביב: "זה היה משחק של גברים, השחקנים הוכיחו כאן אופי רב, במשחק כזה בעונה שעברה יכול להיות שהיינו עושים במכנסיים, אבל היום השחקנים באו והראו שיש כאן קבוצה אמיתית. זה משחק שמעצב את דמותה של הקבוצה לכל העונה".

שוער מכבי תל אביב, דרגוסלב יבריץ', שהיה גיבור הערב עם עצירת הפנדל, אמר: "ראיתי את הכדור מגיע אלי בפנדל ולמזלי הצלחתי לעצור אותו. אני שמח שזה הסתדר. מה שחשוב זה שלא ספגנו. שיחקנו מצוין במחצית הראשונה וחבל מאוד על השער שנפסל לנו, אבל זה הכדורגל".

בן שמעון בצרות (דוד מרואני ומתן קרקוב, "הארץ")

במכבי תל אביב עסקו בסיום בעיקר בכיבוי שריפות. תחילה, נאלצו אנשי מכבי לנסות לקרר את המאמן. "יא אפס, כלומניק", צרח רן בן שמעון לכיוונו של הקוון עוזי בסון. "אין לך מושג", קינח.

בן שמעון ומנהל הקבוצה, אבנר טוויטו, צפויים לעמוד לדין בוועדת המשמעת של ההתאחדות ועשויים לספוג עונש הרחקה ארוך, במיוחד בהתחשב בזה שלמאמן מכבי עונש על תנאי, עוד מימיו בקרית שמונה. השניים יועמדו לדין על פי הכתוב בדו"ח השופט אסף קינן, לפיהם בן שמעון וטוויטו הירבו "להציק" לקוונים ולהעיר תכופות על החלטותיהם.

בנוסף, קינן טוען כי בן שמעון המשיך לנהל את המשחק ממרכז המגרש גם אחרי ההרחקה. בסיום ניגש מאמן מכבי לקינן והתנצל על התקרית. "אל תחמיר איתי", ביקש. "אני לא יודע איפה הראש של הקוון היה", אמר בן שמעון בסיום. "השיפוט היום הרגיז אותי, אולם לא הייתי אמור להגיב כפי שהגבתי".

לאחר פגיעה בלתי מכוונת של דרק בואטנג במאור בוזגלו, התרחשה על הדשא קטטה בין דולי ג'ונסון ואיליה יבוריאן לבין דריו פרננדס הבית"רי. העניין לובן בירידה לחדר ההלבשה, בתיווכו של דרק בואטנג. אגב, אותו בואטנג דאג לציין בפני ג'ונסון במנהרה כי "אתה במכבי רק כי המלצתי עליך לאבי נמני". את התקרית לא ציין קינן בדו"ח השופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully