וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל הצליחה היכן שבארסה כשלה

ריאל מדריד הציגה הגנה מפוחדת מול נומנסיה, אבל למזלה החלק הקדמי עשה את העבודה בדרך לניצחון 3:4. אספניול עם מאזן מושלם

על רקע הבעיות של ברצלונה בעידן פפ גוארדיולה, גם ליריבה השנואה ממדריד יש לא מעט ליקויים לתקן, בעיקר בכל הקשור לחלק האחורי. ריאל ניצחה אמנם 3:4 את נומנסיה בברנבאו, אך היכולת ההגנתית העלובה שהציגה ודאי מעלה סימני שאלה לקראת העתיד בליגה ובליגת האלופות שנפתחת בקול תרועה השבוע.

מי ששומרת על הכבוד של העיר ברצלונה היא אספניול, שמתייצבת במקום הראשון עם מאזן מושלם אחרי ניצחון חוץ 0:1 בהואלבה. שער של סנטי קאסורלה הספיק לויאריאל לנצח 0:1 בביתה את לה קורוניה, כמובן ללא דודו אוואט.

ריאל מדריד - נומנסיה 3:4

הבלאנקוס חזרו לברנבאו אחרי ההפסד השנתי הקבוע מול לה קורוניה, והשיגו את ניצחונם הראשון העונה במשחק רב שערים מול נומנסיה, העולה החדשה שהדהימה את ברצלונה במחזור הפתיחה. ברנד שוסטר, המאמן הגרמני של ריאל, נראה מיואש מהבעיות הקשות שממשיכות להתגלות בחוליה האחורית שלו. בכל הנוגע לחלק הקדמי, הוא יכול להיות הרבה יותר מרוצה.

המשחק קיבל דחיפה אדירה בזכות פתיחה אמיצה של האורחים, כשחואן קרלוס מורנו הוותיק נגח בדקה ה-7 לרשתו של איקר קסיאס. 12 דקות חלפו, וגוטי השווה מבעיטה מחוץ לרחבה שפגעה בדרך בשחקן הגנה והטעתה את השוער. שער זה היה השער ה-5,000 בהיסטוריה של ריאל בליגה. אוהדי הבלאנקוס, ביניהם גם הטניסאי רפאל נדאל, כבר התיישבו בנחת וחיכו לתחילתו של הקונצרט, אלא שאז הגיע השער היפה במשחק, כשחוסה בארקרו (22) ירה ממרחק לחיבורים הרחוקים של איקר קסיאס ההמום והחזיר את העולה החדשה ליתרון.

כאן הבינו שחקני האלופה שזה הזמן להעביר הילוך. גונסאלו היגואין המצוין השווה מקרוב (26) וראה את רפאל ואן דר וארט כובש שער נפלא משלו בדקה ה-33. שבע דקות מאוחר יותר הגיע הרביעי, הפעם באדיבותו של דומינגו סיסמה האורח, שנגח לצד הלא נכון. נומנסיה לא הרימה ידיים, ובדקה ה-57 צימקה ל-4:3 מבעיטה חופשית מתוחכמת של מורנו, שזיהה מיקום גרוע של קסיאס וכבש את השני שלו במשחק. מכאן והלאה היו הזדמנויות לשני הצדדים, בחסות ההגנות הרעועות, אך התוצאה נותרה בעינה.

אלמריה - ולנסיה 2:2

שתי עונות מוצלחות על הקווים של אלמריה סידרו לאונאי אמרי בן ה-36 מינוי יוקרתי למאמן ולנסיה הקיץ. הערב חזר אמרי לביתו הקודם, וכמעט השאיר עם העטלפים שלו את שלוש הנקודות בעיר הדרומית. ולנסיה פתחה את העונה מצוין עם 0:3 חלק על מאיורקה, אבל נקלעה לפיגור מוקדם משער של פבלו פיאטי בדקה ה-20. אלקסיס איזן רבע שעה מאוחר יותר, אבל אלברו נגרדו החזיר את אלמריה ליתרון בדקה ה-40. דויד וייה היה שוב זה שהציל את ולנסיה עם שער יקר בדקה ה-69 שהותיר לה נקודה.

רקראטיבו - אספניול 1:0

הקבוצה השניה של העיר ברצלונה נראית בינתיים הרבה יותר טוב מהאחות הגדולה, ויש לה כבר שני ניצחונות בשני משחקים. הפעם, המארחת הוציאה לאספניול את המיץ עד לדקות האחרונות, אבל בסופו של דבר השער המיוחל הגיע מכיוונו של לואיס גארסיה בדקה ה-84.

ויאריאל - לה קורוניה 0:1

ניצחון ראשון לצוללת הצהובה, שפתחה את העונה עם תיקו מול אוסאסונה. סנטי קסורלה כבש את שער הניצחון לויאריאל בדקה ה-27.

מאיורקה - אוסאסונה 1:1

האדומים מהאיים הבלאריים כמעט והתאוששו מההפסד 3:0 לולנסיה במחזור הראשון, אבל איבדו את הניצחו הראשון שלהם העונה במאני-טיים. אריץ אדוריץ כבש את שער הניצחון למאיורקה בדקה ה-15, חאבייר פורטיו הישווה לאוסאסונה בדקה ה-84.

חטאפה - בטיס 0:0

מלאגה - אתלטיק בילבאו 0:0

המשחק שיסגור את המחזור השני יתקיים ב-22:00 (שעון ישראל) ויפגיש בין אלמריה ו-ולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully