וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הפועל: סנט אטיין עם עוד הפסד

יריבת הפועל תל אביב בגביע אופ"א ביום חמישי, רשמה את הפסדה הרביעי העונה, 2:0 בקון במחזור ה-5 בצרפת. פ.ס.ז' שוב מנצחת

ביום חמישי תגיע סנט אטיין לבלומפילד למפגש מול הפועל תל אביב בגביע אופ"א, והיום אפשר היה לראות שהמשוכה לא בלתי אפשרית. הירוקים רשמו את הפסדם הרביעי העונה, 2:0 לקון במסגרת המחזור החמישי בליגה הצרפתית, ונמצאים בעיצומו של משבר שעשוי להגיע לשיאו במקרה של הפסד מביך בישראל.

פריז סן ז'רמן המשיכה במומנטום החיובי שלה וניצחה 0:1 את נאנט, לה השינוי בעמדת המאמן עדיין לא הועיל. סושו וליל שיחקו גם הן ונפרדו בתיקו 1:1 שלא משרת אף אחת.

קון - סנט אטיין 0:2

עם הרכב יחסית משני, וללא הכוכב הגינאי פסקל פיינדונו שפתח על הספסל, יצאה סנט אטיין לחבל נורמנדי וחזרה ממנו עם הפסד רביעי העונה. בקיץ השקיעו הירוקים מאמץ רב כדי להעמיד קבוצה שתיאבק על המקומות המוליכים לליגת האלופות, אבל בשטח הדברים לא עובדים ומעמדו של המאמן לורן רוסיי - בדומה למצבו בתקופה זו בעונה שעברה - עשוי להיות בסכנה.

קון, קבוצה ביתית טיפוסית בדרך כלל, רצתה למחוק את התחושה הרעה שהשאירה לקהל אוהדיה מההפסד הביתי מול פ.ס.ז' במחזור הקודם. הצרפתי ממוצא טוניסאי, פאהיד בן חלפאלה, עט על הדיפה של ג'ודי ויויאני מבעיטה חופשית אדירה של פאבלו בארסולה, וכבש את שער היתרון של המארחים בדקה ה-28. סנט אטיין לקחה את היוזמה והייתה טובה יותר בהמשך, אך גם כשכבשה שני שערים חוקיים לגמרי מרגלי בפטימבי גומיס, השופט היה שם כדי לפסול אותם ולמנוע ממנה לחזור למשחק. בנז'מין ניבה נעץ בתוספת הזמן את המסמר השני בארון של האורחים, כשחיכה את השער הראשון וכבש מכדור חוזר שהגיע אליו. סנט אטיין נמצאת מתחת לקו האדום, במקום ה-18, עם 3 נקודות בלבד.

פריז סן ז'רמן - נאנט 0:1

הפריזאים קופצים למקום השלישי בטבלה ונראה שצירופם של שחקנים מנוסים כמו קלוד מאקללה (לא שיחק היום בגלל השעיה) ולודוביק ז'ולי עשה את שלו ושינה את הרוח הקבוצתית. לראייה, שחקניו של פול לה גוון לא רועים עוד מול הקהל הביתי המלחיץ.

כבר בדקה ה-7 הושג שער הניצחון, כשגיום הוארו הוכשל ברחבה ומתיאה קזמן הסרבי, שפתח לראשונה בהרכב, שלח את הפנדל לרשת של ז'רום אלונזו, שוערה השני של פ.ס.ז' עד לעונה הנוכחית. שער הבכורה של החלוץ הסרבי בקבוצתו החדשה מספיק לפ.ס.ז' כדי לעבור עוד משחק בהצלחה. לאלי בופ, מאמנה הטרי של נאנט, מצפה עוד הרבה עבודה אם ברצונו להשאיר את הקבוצה בליגה הבכירה.

סושו - ליל 1:1

שתיים מהקבוצות המאכזבות של פתיחת העונה, נפגשו בסטאד בונאל בניסיון לצאת לדרך חדשה אחרי פגרת הנבחרות. סושו, במאמציה לזכות בניצחון בכורה העונה, עלתה ליתרון בדקה ה-46 משער של סלואן פריבה, ילד בן 18 במשחקו הראשון במדי הקבוצה הבוגרת.

ליל, שמתקשה להסתגל לעידן החדש ללא מאמנה קלוד פואל שעבר לליון, השיגה את השער המשווה מבעיטה חופשית נפלאה של הברזילאי מישל באסטוס בדקה ה-63. חלוקת נקודות צודקת בסיום, המותירה את שתי הקבוצות מאוכזבות בחלק התחתון של הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully