וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ומכבי ת"א נפרדו ב-0:0

שמעון גרשון החמיץ שוב פעם פנדל גורלי לבית"ר ירושלים, והמשחק מול מכבי ת"א הסתיים ב-0:0. ההרחקה של רן בן שמעון והשיפוט של אסף קינן לא תרמו למשחק המרכזי במחזור השני

המפגש בין שתי הקבוצות הגדולות של ליגת העל, לפחות מבחינה תקציבית, היה אמור לפצות על מפגש בין שתי קבוצות גדולות אחרות שהתקיים בשבת והסתיים בתיקו 0:0. בסופו של דבר, רק היציעים המלאים בטדי עשו את ההבדל, וגם המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב הסתיים ב-0:0.

אקשן לא היה חסר, אבל את בית"ר ירושלים זה ממש לא צריך לעניין. הדאבליסטית עדיין לא השיגה את ניצחונה הראשון העונה בליגת העל, ובעקבות העונש מהעונה שעברה, רק עכשיו היא הגיעה למאזן של 0 נקודות.

שמעון גרשון רשם לא מעט משחקים אותם הוא רוצה לשכוח כבועט פנדלים, והערב הוא הוסיף עוד אחד. הבלם יכל להפוך את הערב הזה לכמעט מושלם בדקה ה-90, אבל שוב החמיץ פנדל שיכל לעשות הבדל כל כך גדול. פנדל שיכל להצדיק את מה שקרה במשחק, שבו החברים שלו מההתקפה שלטו הרבה יותר מההתקפה של מכבי תל אביב. באשר להגנות, העובדות מדברות בעד עצמן וממספר דו ספרתי של הזדמנויות לדאבליסטית, אפילו לא אחת הסתיימה בשער. דווקא אחת ההזדמנוית של האורחים הסתיימה ברשת, אבל השער של ישראלביץ' נפסל בהחלטה מעוררת מחלוקת.

מכבי תל אביב פתחה את המשחק יפה, בעיקר הודות לגיז'רמו ישראלביץ' ודולי ג'ונסון. מצד שני, מאור בוזגלו ואיליה יבוריאן לא ממש היו במשחק הזה, ורן בן שמעון הבין מהר מאוד שכדאי לשחק על תיקו כדי לצאת מטדי בכבוד. מה שבטוח, מאמנה של מכבי תל אביב לא יצא משם בצורה הזאת, אחרי שהורחק במחצית השניה בגלל חילופי דברים מיותרים עם השופט אסף קינן. אז מכבי תל אביב עשתה את שלה, ובית"ר ירושלים ממש לא. במחזור הבא היא תתמודד מול הכח עמידר רמת גן, ולפי התוצאות במחזורים הראשונים, משני הצדדים, קשה לומר אם זה "בא לה טוב".

מחצית ראשונה

דקה 1 - הזדמנות ראשונה לבית"ר ירושלים. ברק יצחקי פרץ מימין והרים כדור לכיוונו של אלבארז. הצ'יליאני פרץ לרחבה והכניס כדור לדאריו פרננדז, שבעט מעל למשקוף.

דקה 6 - דולי ג'ונסון פרץ מצויין מצד ימין ועבר שני שחקנים, הוא המשיך במסירת רוחב לכיוון מרכז הרחבה ועידן טל הרחיק לקרן.

דקה 10 - ברוכיאן הרים קרן לבית"ר ירושלים, דרק בואטנג נגח החוצה.

דקה 21 - ג'ונתן אסוס הוריד כדור לרודי חדד, שבעט טיל מ-25 מטרים החוצה.

דקה 26 - כדור חופשי מ-30 מטרים אלכסונית מצא את גיז'רמו ישראלביץ', שהמשיך לרשת. שופט הקו הרים דגל לנבדל, מצלמות הטלוויזיה הוכיחו שההחלטה הייתה שגויה.

דקה 30 - דאריו פרננדז פרץ לכיוון השער ושיחרר בעיטה מצד שמאל אלכסונית, מחוץ לשער.

דקה 38 - ברק יצחקי מצא את עצמו חופשי מול יבריץ' ושיחרר כדור מ-16 מטרים. טומאסיץ' דחק רגל ברגע האחרון והרחיק לקרן.

דקה 40 - טוטו תמוז קיבל כדור במרכז הרחבה עם הגב לשער, הסתובב ובעט החוצה.

מחצית שניה

דקה 51 - דרק בואטנג קיבל כדור מצד ימין והפציץ מ-25 מטרים מעל לשער.

דקה 66 - אבירם ברוכיאן פרץ מצד ימין לתוך הרחבה ובעט טיל מזווית קשה - יבריץ' הדף.

דקה 67 - ברוכיאן הרים כדור מצד ימין, דרק בואטנג נגח ממרכז הרחבה החוצה.

דקה 68 - השופט אסף קינן הרחיק את רן בן שמעון בגלל דברים מיותרים שאמר.

דקה 81 - יואב זיו הרים כדור מצד שמאל, ברוכיאן השתלט עליו בצד השני ובעט מזווית קשה מקרוב החוצה.

דקה 85 - ברוכיאן שוב עמד במקום הנכון בצדה הימני של הרחבה כדי לקלוט כדור נוח, הפעם הוא בעט מהאוויר לקורה.

דקה 88 - אסף קינן פסק על כדור עונשין מ-11 מטרים לזכותה של בית"ר ירושלים אחרי נגיעת יד של אורי שטרית ברחבה. הספסל של מכבי תל אביב השתולל.

דקה 90 - שמעון גרשון ניגש לבעוט את הפנדל, יבריץ' הדף.

דקה 93 - קטטה התפתחה בדשא אחרי עבירה חמורה של דרק בואטנג על מאור בוזגלו. בסופו של דבר, השחקנים הצליחו לשלוט בעצמם.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו, שמעון גרשון, אריק בנאדו, כריסטיאן אלברז, דרק בואטנג, עידן טל (מיכאל זנדברג, 64), אבירם ברוכיאן, דאריו פרננדז, ברק יצחקי (עמית בן שושן, 75), טוטו תמוז.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', ליאור ז'אן (אבי יחיאל, 71), איגור טומאסיץ', משה מישאלוב, אורי שטרית, דולי ג'ונסון, ג'ונתן אסוס, גיז'רמו ישראלביץ' (דן רומן, 82), רודי חדד (יוסי שבחון, 60), מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully