וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן עם הפסד שני, יובה ולאציו מנצחות

קרלו אנצ'לוטי ומילאן ממשיכים בפתיחת העונה העלובה, ומוצאים עצמם מתחת לקו האדום אחרי הפסד 2:0 מול גנואה. ניצחון ראשון ליובה

לפתיחת עונה שכזו לא ציפו גם המלעיזים הגדולים ביותר של קרלו אנצ'לוטי ומילאן שלו. הרוסונרי, שהפסידו בבית לבולוניה 2:1 במחזור הפתיחה, נוצחו שוב, הפעם 2:0 בידי גנואה. הדבר שצריך להדאיג יותר מכל את אוהדי מילאן, הוא צורת משחקה של הקבוצה, שנראתה רע מתמיד ולא איימה בשום שלב על היתרון של המארחים.

לאציו, בניגוד ליריבתה העירונית רומא שנוצחה אתמול, שומרת על מאזן מושלם עם ניצחון 0:2 על סמפדוריה, כמו גם אטאלנטה, שגברה בחוץ על בולוניה 0:1. יובנטוס השיגה את ניצחון הליגה הראשון שלה לעונה זו, 0:1 על אודינזה. גם נאפולי רשמה ניצחון חשוב משלה בסן פאולו הגועש, 1:2 על פיורנטינה המגמגמת.

גנואה - מילאן 0:2

לא כך ראה בעיני רוחו נשיא מילאן, סילביו ברלוסוקוני, את פתיחת העונה של קבוצתו אחרי שצירף את רונאלדיניו והחזיר את אנדריי שבצ'נקו במהלך פגרת הקיץ. הפעם היה זה ג'וזפה סקולי שהימם את כריסטיאן אביאטי והעלה את גנואה ליתרון מפתיע בדקה ה-30.

את המחצית השנייה פתח קרלו אנצ'לוטי עם חילוף כפול שאולי מלמד על העתיד לבוא. המאמן המילאנזי הוציא את רונאלדיניו ושבצ'נקו, שהתקשו להשפיע על המשחק, ושלח למגרש את קלרנס סיידורף ומרקו בוריילו, מלך השערים של גנואה בעונה שעברה, אך גם הם לא ממש שינו את היכולת העלובה שהפגינה קבוצתם. אם זה לא מספיק, בדקה האחרונה הכשיל פאולו מאלדיני הוותיק את דייגו מיליטו ברחבה, והארגנטינאי ניגש בעצמו כדי לכבוש מהנקודה הלבנה. מילאן נותרת ללא נקודות אחרי שני מחזורי ליגה, באחת מפתיחות העונה הגרועות בתולדותיה.

יובנטוס - אודינזה 0:1

מאמן יובה, קלאודיו ראניירי, ביקש לפני המשחק משחקניו לתת כבוד ליריבה. מסתבר שהבקשה שלו נענתה בצורה מושלמת, לפחות במחצית הראשונה. ללא דויד טרזגה ואלסנדרו דל פיירו המסופסלים, התקשתה הגברת הזקנה להכניע את סמיר האנדנוביץ' בשערה של אודינזה, עד שהגיע אמאורי הברזילאי וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-67, עם שער הליגה הראשון שלו במדי הזברות. זהו ניצחון בכורה ליובנטוס בליגה העונה, רגע לפני החזרה שלה לבמה המרכזית של ליגת האלופות.

לאציו - סמפדוריה 0:2

אחרי הרביעייה המרשימה לרשתה של קליארי במחזור הראשון, הצליחה לאציו להמשיך במומנטום גם באולימפיקו מול סמפדוריה העיקשת. מאורו סראטה הארגנטינאי, בשערו השני העונה, הכניע את אנטוני מיראנטה כבר בדקה ה-7 של ההתמודדות. המקדוני גוראן פאנדב סידר את השני עבור המארחים בדקה ה-72, והקפיץ את לאציו של דליו רוסי למקום הראשון עם מאזן מושלם בחלוף שני מחזורים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

נאפולי - פיורנטינה 1:2

שתיים מהקבוצות היותר מלהיבות בליגה נפגשו לקרב מסקרן בסן פאולו, בסופו נותרה נאפולי בלתי מנוצחת, בעוד לפיורנטינה יש מספיק עבודה כדי להגיע מוכנה למשחקי ליגת האלופות. לפחות השילוב הקטלני בחוד של הויולה, בין אלברטו ג'ילארדינו לאדריאן מוטו, ממשיך לעבוד, כשהפעם האיטלקי סידר לרומני שער יתרון בדקה ה-40. נאפולי חזרה למשחק בדקה ה-48, כשמארק האמסיק קיבל כדור מאסקיאל לאבצי ודחק מקרוב את השיוויון. בסופו של דבר, דווקא כריסטיאן מאג'יו, שבילה שלוש עונות בפיורנטינה, היה האיש שהכריע את המשחק עם שער ניצחון בדקה ה-70.

משחקים נוספים:

בולוניה - אטאלנטה 1:0
לאטאלנטה: טיבריו גוארנטה (9)

רג'ינה - טורינו 1:1
לרג'ינה: מרקו די לורטו (43, עצמי). לטורינו: ניקולה אמורוסו (13)

לצ'ה - קייבו 0:2
ללצ'ה: פאביו קאזרטה (47), חוסה קסטיו (83)

סיינה - קליארי 0:2
לסיינה: עמנואלה קאלאיו (10), עבדלקאדר גזל (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully