וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משומשת, במצב רע, יד ראשונה מרופא. ניוקאסל למכירה

אחרי שהפך לשנוא האוהדים וגרם לעזיבתו של קווין קיגן, החליט מייק אשלי, הבעלים של ניוקאסל, להעמיד את קבוצתו למכירה

למייק אשלי, הבעלים של ניוקאסל, נמאס. נמאס לו מהקהל, נמאס לו מהתקשורת, נמאס לו מהרגשת כפיות הטובה של הציבור האנגלי. היום (ראשון), בהצהרה ששחרר לאתר הקבוצה, הודיע אשלי כי בכוונתו למכור את המועדון האנגלי, ויפה פאונד אחד קודם לכן. "אני לא יכול יותר לקחת את ילדיי למשחקים, מחשש שאותקף", הסביר אשלי את החלטתו. כזכור, הבעלים של המגפייז הפך לדמות שנואה בקרב אוהדי הקבוצה, לאחר שגרם לעזיבתו של קווין קיגן את המועדון.

המאמן הוותיק והאהוב נקלע לעימות עם אשלי, וטען שבעלי הקבוצה לא מוכן להשקיע בה סכומי כסף ראויים, וכמו כן מתערב לו בהחלטות. הדבר יצר תגובות רבות ברחבי הממלכה הבריטית, כשמאמנים כגון ארסן וונגר עומדים לצידו של קיגן, ואומרים כי אם להם היו מתערבים מקצועית בקבוצה, הם היו מתפטרים גם כן. אחרי עזיבתו של קיגן את המועדון, הוזכרו רבים כמועמדים להחליפו, אך חלק מהם, ובהם גם אלן שירר, חוששים להגיע לקבוצה אותה ניהל אשלי ב-15 החודשים האחרונים.

"אני מקווה שהאוהדים יקבלו מעכשיו את מה שהם רוצים", הוסיף אשלי בהצהרתו, ובהתייחסו לבעלים הבא שעשוי לקחת את הקבוצה. "האוהדים רצו שאשקיע בקבוצה 100 מיליון פאונד כל שנה, אבל אם הייתי עושה כך המועדון היה הופך ללידס", אמר אשלי, והוסיף: "הקשבתי לכם, האוהדים. אתם לא רוצים אותי כאן". אשלי סייג את דבריו, והבהיר כי אם לא תוצע לו הצעה ראויה, הוא יישאר בתפקידו.

אברטון ניצחה 2:3 את סטוק

אם לשפוט לפי פתיחת העונה בפרמיירליג, אברטון צריכה לשקול לבקש ממנהלת הליגה לשחק את כל משחקיה בחוץ. הקבוצה של דיוויד מויס השיגה הערב (ראשון) ניצחון שני העונה 2:3 במגרשה של סטוק סיטי. את שני משחקי הבית שלה, הפסידה אברטון בגודיסון פארק. ביום חמישי, תארח אברטון את סטנדרד ליאז' של סלים טועמה במגרשה הביתי, ותנסה לשבור את המנחוס.

יום גדול רשמו הכדורגלנים הניגרים. אייגביני יעקובו העלה את אברטון ליתרון בדקה ה-41, כשסיים מבצע קבוצתי נאה בבעיטה שטוחה לרשת של תומאס סורנסן. ויקטור אניצ'בה, שחקן הנבחרת הצעירה של ניגריה, כבש את השני בנגיחה לאחור בדקה ה-51. אז נכנס לפעולה מגן סטוק, רורי דלאפ, ששיגע את הגנת הטופיז עם הוצאות חוץ חדות ורחוקות. הראשונה, גרמה לטים הווארד להשמיט לא טוב, וסיי אולופניאנה, המשיך לרשת בדקה ה-55.

העולה החדשה המשיכה ללחוץ, כבשה שער שנפסל, והשיגה שוויון מוצדק בדקה ה-63. דלאפ הוציא עוד כדור חוץ, ופיל ג'אגלייקה נגח לשערו הוא, 2:2. את המילה האחרונה אמרה אברטון. טים קייהיל התרומם לכדור קרן ונגח בעוצמה לרשת, ניצחון חוץ שני משני משחקים לדיוויד מויס.

מחר (שני, 22:00) יושלם המחזור כשטוטנהאם, הקבוצה היחידה בליגה שלא ניצחה העונה, תנסה להתאושש מהפתיחה הרעה במשחק הבית מול אסטון וילה. ניצחון של טוטנהאם יוריד את סטוק סיטי למקום האחרון בפרמיירליג בתום ארבעה מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully