וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר פורטוגל לשעבר: "מוריניו מנע פיטורי סקולארי"

דובר נבחרת פורטוגל לשעבר מספר על אפשרות החילופין בין פיליפה סקולארי לז'וזה מוריניו עוד בשנה שעברה. צ'לסי רוצה את גארת' בארי

יכול להיות שפיליפה סקולארי היה מגיע לתפקיד מאמן צ'לסי כבר בעונה הקודמת כיורשו של ז'וזה מוריניו, שתוכנן להחליפו בנבחרת פורטוגל? ומה היה עולה אז בגורלו של אברהם גרנט? נוכל רק לשער.

דובר נבחרת פורטוגל לשעבר, ז'וזה קרלוס פרייטס, חשף בספרו "לואיז פיליפה - האיש מאחורי סקולארי" סודות ממה שהתנהל מאחורי הקלעים של נבחרתו בתקופת כהונתו של המאמן הברזילאי. העניין המרכזי אליו התייחס פרייטס, הייתה התקופה שלאחר האירוע בו "פליפאו" חבט כביכול בשחקן נבחרת סרביה, איביצה דראגוטינוביץ', במשחק בין שתי הנבחרות במסגרת מוקדמות היורו וגרר אחריו גל ביקורות מגורמים רבים בהתאחדות.

"אחרי אותו אירוע ניסתה ההתאחדות הפורטוגלית להביא את ז'וזה מוריניו במקומו של סקולארי, אך מוריניו סירב ונשאר נאמן לצ'לסי. אם מתנגדיו של הברזילאי היו מציעים לפטר אותו בעקבות התקרית", מספר פרייטס, "ההחלטה הייתה זוכה לתמיכה בקרב רוב חברי ההתאחדות ופותחת לסקולארי את האפשרות להגיע לצ'לסי. לצערם, מוריניו העדיף לא להגיע ובעצם הציל לסקולארי את התפקיד בנבחרת".

צ'לסי מחפשת מחליף לאסיין

חלון ההעברות אמנם סגור כרגע ויתחדש רק בינואר, אבל בצ'לסי לא מרפים ומחפשים בדחיפות חיזוק למרכז הקישור כתחליף למייקל אסיין הפצוע, כשהשם החם מבחיתנם הוא קפטן אסטון וילה, גארת' בארי. כזכור, אסיין קרע את רצועות ברכו במשחק של נבחרת גאנה וצפוי להיעדר מהמגרשים מספר חודשים.

צ'לסי מוכנה להציע למרטין אוניל סכום של 18 מיליון ליש"ט עבור האנגלי הבינלאומי, שכבר היה על סף מעבר לליברפול של רפא בניטז. בארי עצמו מעיד על שביעות רצון מהישארותו בוילה פארק, אך ברור לכולם שהשחקן לא יתנגד לעשות שידרוג רציני לקריירה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully