וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאסקוין למשפחתו: תנו לי למות בשקט

כוכב נבחרת אנגליה לשעבר דחה בזעם את הניסיונות של בני משפחתו לגרום לו להתאשפז במכון גמילה, ודרש מהם לאפשר לו לדעוך

מצבו הבריאותי והנפשי של פול גאסקוין ממשיך להידרדר. כוכב נבחרת אנגליה לשעבר, 41, שנמצא בימים אלה בפורטוגל, סירב לבקשת בני משפחתו להתאשפז במכון גמילה ודרש מהם להניח לו לנפשו ולאפשר לו לשתות כרצונו.

בימים האחרונים נסעו בני משפחתו של גאסקוין לפורטוגל, במעין ניסיון אחרון לאסוף את השברים ולהציל אותו מהטיפה המרה, ולשכנע אותו לעזור לעצמו. אשתו לשעבר שריל, יחד עם בתו ביאנקה (21), בנו החורג מייסון (19) ובנו רייגן (12) הגיעו למלון שבו משתכן גאזה והזהירו אותו כי עתה זהו הסיכוי האחרון שלו להינצל. הם כבר הזמינו לו מקום במכון יוקרתי בלונדון ושכרו את שירותיו של רופא פרטי, אך לצערם, גאסקוין דחה בגסות את הניסיונות. "תנו לי לעשות כרצוני ולמות בשקט", אמר למשפחתו לפי הדיווחים.

ארבעת בני המשפחה הגיעו בימים האחרונים לבאלה דו לובו שבפורטוגל וחיפשו אחר יקירם. לשמחתם, זה לא היה כל כך קשה. לצערם, הם מצאו אותו במקום האהוב עליו - הפאב. "הוא סיבך את עצמו בצרות יותר מדי פעמים בזמן האחרון", סיפר תושב בעיירה, "כך שכולם פה כבר מכירים אותו. לא הייתה בעיה למצוא אותו".

משם לקחו אותו בני המשפחה למלון בו הוא מתגורר, ועובדי המלון - ששמעו את השיחה האמוציונלית, שעלתה לטונים גבוהים - מדווחים שגאסקוין הנזעם קילל ודרש מהם לעזוב אותו ולאפשר לו לדעוך בשקט. "כולם היו נסערים, ובנו הצעיר אף מירר בבכי", סיפר אחד הנוכחים. בתו ביאנקה הודיעה כי היא אינה מוכנה לפגוש אותו עד שיחליט לטפל בעצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully