וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: למוריניו נפתח התיאבון

מאמן אינטר התלהב מה-1:2 על קטאניה, שהושג בנחיתות מספרית: "היינו צריכים לנצח בתוצאה גבוהה יותר". ספאלטי לא מחפש תירוצים להפסד

המפגש בו ניצחה אינטר את קטאניה טמן בחובו סמליות מסויימת. היה זה ניצחונו הראשון של ז'וזה מוריניו בסרייה A והוא עשה זאת על סמל עבר גדול של אינטר, שוער העבר ומאמן קטאניה בהווה, וולטר זנגה.

"בחצי הראשון, כשעוד היינו ב-11 שחקנים, שיחקנו טוב", התייחס מוריניו למשחק ולהרחקה של עלי מונטארי, "לאחר ההרחקה נסוגנו, אך הקבוצה הגיבה היטב. היינו צריכים לנצח בתוצאה גבוהה יותר, להבקיע להם שלושה, ארבעה או חמישה שערים".

זנגה ממש לא אהב לשמוע זאת. "הייתי אומר שההזדמנויות הגדולות של אינטר הגיעו בחמש הדקות האחרונות של המשחק, ותוצאת המשחק נבעה יותר משני השערים העצמיים שלנו. אני מאמן צעיר עם ניסיון רב. קטאניה הוכיחה שהיא יכולה להתחרות באינטר. אנו יכולים להאשים רק את עצמנו בהפסד".

כשיחזרו השחקנים, גם רומא תחזור

רומא פתחה את העונה לא טוב, והשיגה רק נקודה אחת משש אפשריות לאחר שהפסידה 3:1 בפאלרמו. לרומאים חסרו מספר שחקני מפתח כמו הקפטן פרנצ'סקט טוטי, פיליפ מקסס, מיקו ווצ'יניץ' וסימונה פרוטה. גם פציעתו של דניאלה דה רוסי בצוואר לא הועילה ללוצ'יאנו ספאלטי.

"שיחקנו מתחת לרמה שלנו, ולא ניצלנו את המבים אליהם הגענו", אמר ספאלטי ולא התחבא מאחורי תירוצים, "אפשר לתלות זאת בכך שחסרנו הרבה שחקנים, אבל זה עדיין לא אמור לשקף את מה שראיתי ברמה הכללית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully