וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים ניצחון ראשון

מילאן מגיעה אחרי הפסד במחזור הפתיחה ופוגשת את גנואה, בית"ר תנסה להשיג ניצחון בכורה מול מכבי ת"א. הנה כמה המלצות איך לעשות כסף

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 12.818 (100 ש"ח יניבו 1,282 ש"ח)

משחק מספר 6: סטוק – אברטון. העולה החדשה באנגליה כבר מחזיקה בניצחון אחד משלושת המחזורים הראשונים אך עדיין מחפשת את עצמה ובינתיים נמצאת בתחתית. וזה לא שאברטון נראית טוב יותר, מאחר והיא מגיעה אחרי תבוסה 3:0 לפורטסמות' וצמאה לניצחון שני העונה. איכשהו יש הרגשה שהמפגש יסתיים בתיקו. ההימור: איקס (2.9)

משחק מספר 9: גנואה – מילאן. הרוסונרי איכזבו במחזור הראשון בליגה כשהפסידו 2:1 לבולוניה אך עכשיו שום תירוץ לא יתקבל ואם הם רוצים לקחת את האליפות לאינטר, הם חייבים להתחיל לשחק ולנצח. גם גנואה פתחה את העונה עם הפסד (לקטאניה 1:0), אך ממנה אנחנו מצפים להרבה פחות. ההימור: 2 (1.7)

משחק מספר 19: סושו – ליל. אחרי ארבעה מחזורים בצרפת, ליל עדיין שייכת לחבורת התחתית וכדי לצאת משם היא חייבת לנצח את סושו שעדיין מחפשת ניצחון ליגה ראשון העונה. ליל נראית יותר בטוחה בעצמה וניצחון שלה יקדם אותה למרכז הטבלה. אנחנו מאמינים שהיא תשיג אותו. ההימור: 2 (2.6)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 8.37 (100 ש"ח יניבו 837 ש"ח)

משחק מספר 38: בית"ר ירושלים – מכבי תל אביב. הצהובים יודעים שיש להם הזדמנות להיות הקבוצה היחידה ששומרת על מאזן מושלם אחרי שני משחקים, אך מעבר לכך יש את הפיקנטריה של מפגש בין שתי קבוצות שעשויות להתחרות העונה עד הרגע האחרון על האליפות. ראובן עטר במשחקו הראשון העונה לא יוכל לייצב את בית"ר והמשחק בטדי יסתיים בתיקו. ההימור: איקס (3.1)

משחק מספר 62: מכבי הרצליה – עירוני רמת השרון. אחרי שהפסיד במחזור הראשון בלאומית 1:0 להפועל רעננה, אייל לחמן תר אחרי ניצחון ראשון. גם בגביע הטוטו הקבוצה שלו לא נראתה משהו וכעת יש לו הזדמנות לתקן בדרבי השרון מול רמת השרון הבינונית. אנחנו הולכים על ניצחון ביתי. ההימור: 1 (1.5)

משחק מספר 80: טוטנהאם – אסטון וילה. התרנגולים נראים רע מאוד העונה ובשלושה מחזורים הם ניפקו בסך הכל תוצאת תיקו אחת ושני הפסדים. במחזור האחרון הם כפו 1:1 על צ'לסי ולפחות יצאו מעודדים בגלל קושי המשחק, אך מול אסטון וילה תיקו לא יספיק והם חייבים לסיים פה עם ניצחון ליגה ראשון. ההימור: 1 (1.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully