וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרוש: "זה לא נגמר, עד שזה לא נגמר"

13.9.2008 / 23:47

למרות ההפסד 96:86 בבריטניה, שומר עוזר מאמן נבחרת ישראל יורם חרוש על אופטימיות זעירה, "הסיכוי גם למקום השני קלוש ומסובך"

נבחרת ישראל ירדה הערב (שבת) מאוכזבת מהאולם בליברפול אחרי הפסד 96:86 לנבחרת בריטית עדיפה, הפסד שמרחיק את הנבחרת של צביקה שרף מעלייה לאליפות אירופה. הפנים על הספסל הישראלי בדקות הסיום סיפרו את התמונה של המשחק. רוב השחקנים מצאו נקודה על הרצפה והתמקדו בה, וחלק אחר מהשחקנים חייכו חיוך של מבוכה. בנבחרת לא אהבו במיוחד את השיפוט, וטענו כי השופטים נתנו כבוד גדול מדי לכוכבים הבריטים ולא עשו כך עם שחקני נבחרת ישראל.

בצוות המקצועי לא הסכימו עם הקביעה כי שחקני נבחרת ישראל היו כבויים ולא מחויבים בפרקט, "היה לנו היום, בעקבות שיחות שעשינו, רצון עז לנצח את המשחק וכל שחקן הבין את המשמעות", אמר עוזר המאמן יורם חרוש וניסה להסביר מה לא הלך נכון במהלך המשחק, "אני חושב שעשינו את הדברים שהצבנו לעצמנו ברמה הטקטית בסדר. ידענו שלא נוכל לעצור את לואל דנג, אבל כדורסל זה משחק קבוצתי. לא הצלחנו לעצור גם את מנסה-בונסו שחגג מתחת לסלים. גם לא ירדנו להגנה טוב וקלענו באחוזים לא טובים ל-2 ול-3. בסופו של דבר הנבחרת היותר טובה ניצחה".

גם רוני בוסאני, עוזר המאמן השני נשאר עם הסברים של כניעה, "ברבע השני היה לנו איבודי כדור וההגנה נחלשה. נתנו לאנגלים לקלוע כמעט 50 נקודות במחצית וזה המון. קשה מאוד לחזור מזה. הם ניצלו את זה כמו שצריך".

אז איך מרימים את הנבחרת מהקרשים? "השחקנים שלנו לא שנה ראשונה ביחד, דיברנו על זה עכשיו בחדר ההלבשה", ניסה בוסאני לשדר אופטימיות, "הם יודעים מה היה ומה צריך להיות. נמשיך לדבר איתם ונקווה שביום רביעי בבית נרגיש ונשחק יותר טוב". בניגוד אליו יורם חרוש קצת יותר ריאלי, "מהמקום הראשון הסיכוי לעלות זה קלוש, ומהמקום השני זה תלוי בשאר הבתים וצריך לעשות חישובים מסובכים. על פניו זה נראה לי שהסיכוי למקום השני הוא גם לא גבוה. אבל זה לא נגמר עד שזה לא נגמר. מוכרחים לסיים עם שתי ניצחונות ועם ראש מורם. עברתי בעבר סיטואציות עם הפרש ככה שהכל יכול להיות. טוב שהורדנו את ההפרש ל-10, חבל שלא הורדנו יותר. בסופו של דבר כולנו צריכים לקוות לטוב".

הנבחרת תצא מחר בבוקר בטיסה ממנצ'סטר ללונדון ומשם תעלה בטיסה בדרך חזרה לישראל שאמורה לנחות לקראת שעות הערב המוקדמות. ישראל תקיים אימון אחד ביום שני ועוד שני אימונים ביום שלישי לקראת המשחק מול בוסניה. נבחרת בוסניה צפויה לנחות בישראל רק ביום רביעי לפנות בוקר, פחות מ-14 שעות לפני תחילת המשחק, עובדה שצפויה לתת לישראל יתרון כלשהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully