וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסניה ניצחה את צ'כיה 79:95

אחרי שוולש יצא בחמש עבירות, צ'כיה נכנעה והשאירה את הבוסנים בתמונה. טורקיה עלתה לאליפות, סרביה ומקדוניה התקרבו לשם

מלבד ההפסד של נבחרת ישראל לבריטניה (96:86), התקיימו ברחבי היבשת יתר המשחקים שעתידים לקבוע אילו נבחרות יעפילו לאליפות אירופה בקיץ הבא. מוקד העניין שלנו הוא מטבע הדברים בית ד', שם ניצחה בוסניה את צ'כיה 79:95.

אחרי שחגגה על נבחרת ישראל, צ'כיה חיפשה ניצחון שלישי שהיה מקנה לה את אותו מספר נקודות כמו בריטניה הראשונה. את הבריחה בוסניה החלה ברבע השני ושמרה על הפער עד לסיום, כשמירזה טלטוביץ' הוביל את הנבחרת עם 20 נקודות. יירי וולש יצא בחמש עבירות, אך עוד לפני שהוא יצא הוא הספיק לספק 20 נקודות ושישה ריבאונדים, אך זה לא הספיק לצ'כים שיארחו במשחק הבא את בריטניה.

בבית א' סרביה עשתה צעד נוסף לעבר עלייה לאליפות אחרי שמחצה בחוץ את הונגריה 61:89. גם לאיטליה ובולגריה יש סיכויים טובים לעלות כשבינתיים האיטלקים ניצחו 62:69 את פינלנד והשיגו את ניצחונם השלישי במוקדמות. ביום רביעי תארח בולגריה את איטליה כשניצחון שלה יסגור את המקום השני לפיני גרשון. הפסד והבולגרים יצטרכו לנצח את הסרבים במחזור האחרון בעוד האיטלקים ינוחו.

גם מקדוניה עשתה צעד חשוב בדרך לאליפות אחרי שניצחה את לטביה 78:80 במשחק צמוד. השתיים זקוקות לניצחון אחד נוסף כדי להבטיח את השתתפותן באליפות. המקדונים פתחו מבערים אחרי 10 דקות של משחק וצעדו ביתרון 17:28 שצומק רק לשתיים עד סוף המחצית. היתרון נשאר בצד המקדוני, הרבה בזכות ורביצה סטפאנוב שסיים עם 16 נקודות. פורטוגל ניצחה את אסטוניה 54:60 כשלשתיהן עדיין יש סיכוי להישאר בחיים.

טורקיה היחידה שהבטיחה את העלייה, אם כי עדיין לא בטוח שזה יהיה מהמקום הראשון. הטורקים הביסו את אוקראינה 64:86 ושמרו על אפס את מאזן ההפסדים. קרם גונלום סיים משחק מצוין עם 17 נקודות ושמר על ממוצע דו ספרתי באליפות. צרפת ניצחה את בלגיה 65:71 כשלשתיהן יש סיכוי טוב להתברג בין שתי הראשונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully