וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיין: "לחצי השני לא היה ערך ספורטיבי"

מאמן עירוני קריית שמונה, כמו גם עמיתו מאשדוד, לא אהבו את ההרחקות הרבות במשחק, אך נזהרו בדבריהם כלפי השיפוט של ליאני

מ.ס. אשדוד רשמה את ניצחונה הראשון העונה, כשגברה 0:2 על עירוני קריית שמונה במשחק סוער בו הורחקו ארבעה שחקנים, מה שפגם באיכות המשחק במחצית השנייה. מאמני שתי הקבוצות לא ממש אהבו את החלטות השופט לירן ליאני, אך העדיפו לא לבקרו בחריפות ולהתייחס בעיקר ליכולת של שחקניהם.

מאמן אשדוד יוסי מזרחי: "לא למדנו לאמן שמונה נגד שמונה וזה נראה כמו שכונה, אבל העיקר שניצחנו. בחצי הראשון היה משחק קצבי וטוב, רגוע, עם תיקולים שלא חרגו מהאורח הספורטיבי. אבל השופט ראה לנכון להרחיק שחקנים ומה שראינו במחצית השנייה היה קצת מוזר. באנו אחרי הפסד וזה לא קל. נשפר את היכולת ומה שחשוב זה שלקחנו שלוש נקודות".

מזרחי התייחס גם לשחקן הרכש החדש-ישן שלו ואמר על ברוך דגו: "אני לא אוהב לנתח שחקן כזה או אחר. אנחנו יודעים מה ברוך שווה, הבאנו אותו לא כדי שיתרום רק למשחק אחד או שניים, אלא לאורך כל העונה".

בחדר ההלבשה של קרית שמונה שררה אכזבה גדולה. בחדר ההלבשה השתררה דממה, והשחקנים לא פצו פה. "כמו שנראינו היום, לאף אחד אין זכות לדבר", אמר שחקן בקבוצה.

המאמן מישל דיין אמר: "מדובר בשיקול דעת של שופט, אבל במשחק מהסוג הזה אין לנו זכות לבקר אותו, למרות שברור שלחצי השני לא היה ערך ספורטיבי. לא שיחקנו נכון ובמקום להעביר כדורים מרגל לרגל, שלחנו כדורים ארוכים. כשהיינו ביתרון מספרי קיבלנו שער מוזר לפני המחצית".

על הפתיחה הצולעת של קבוצתו, שצברה נקודה בודדת בשני משחקים, אמר המאמן דיין "יכול להיות שמה שראינו פה וחלק מהסימפטום הזה קשור להצלחה של שנה שעברה. היסטוריה זה טוב לזכור, אבל לא להישען עליה. אנחנו צריכים לחזק את הקבוצה, כולם רואים שמרכז השדה מאוד אנמי. באמצע השבוע נביא שני שחקנים".

"לא שיחקנו טוב, כולם ללא יוצא מהכלל לא שיחקנו טוב", הודה הקפטן, יניב לביא שהורחק במהלך המשחק, "אנחנו חייבים להשתפר כדי להיראות יותר טוב בהמשך. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו שתצוגה כמו היום תחזור על עצמה".

על העובדה שמאזן שערי הזכות של קבוצתו עומד על אפס לאחר 180 דקות אמר לביא: "אנחנו משחקים כקבוצה ואני לא רוצה להעביר ביקורת על אף אחד, כשאנחנו סופגים זו כל הקבוצה שסופגת, וכשאנחנו מבקיעים זו כל הקבוצה שמבקיעה. אני יכול לדבר בכלליות ולהגיד שאנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב, ואז אני מאמין שהשערים יבואו".

"היה משחק מוזר ומבולגן, סבלנו מחוסר מזל, הגול השני שספגנו היה בפוקס", אמר הקשר גיא צרפתי, "חבל שהפסדנו אנחנו צריכים להתחזק כדי לעשות תוצאות טובות. אנחנו רוצים מאוד, משתדלים, אבל הסגל שלנו חסר, זה לא מה שיצעיד אותנו לצמרת".

צרפתי הוסיף ואמר: "חסרים לנו חמישה שחקנים לסגל. איזי שירצקי אמר שיביא שחקנים חדשים ואנחנו מחכים להם. אסור לשכוח שיש לנו רק זר אחד בהרכב, לעומת רוב הקבוצות שמשחקות עם ארבעה זרים. כדי שתהיה לנו קבוצה טובה אנחנו צריכים זרים איכותיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully