וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רבי: "כדורסל הנשים עלה הערב על המפה"

13.9.2008 / 22:47

אלי רבי חגג את העלייה לאליפות אירופה: "עלינו עם המון כדורסל והמון סטייל". שי דורון, שצלפה 28 נקודות: "כבוד גדול בשביל ישראל"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: עופר שכטמן

נבחרת הנשים של ישראל העפילה הערב (שבת) לאליפות אירופה שתיערך בשנה הבאה בלטביה, כשגברה על בריטניה 69:75 במשחק המוקדמות האחרון והבטיחה את המקום הראשון בבית.

מאמן הנבחרת, אלי רבי, צהל בסיום : "אמרתי שאנחנו נבחרת טובה ורוצים לעלות לאליפות אירופה. הקמפיין הזה הוכיח שאני עומד מאחורי הדברים שלי. צריך להוריד את הכובע בפני הבנות שעשו בחודש וחצי 18 משחקים, עשרה משחקי הכנה ועוד שמונה במוקדמות. הן עמדו על הרגליים כמו גדולות, היתה כאן אווירה מדהימה, הקהל היה מדהים. עלינו לאליפות אירופה עם המון כדורסל והמון סטייל. כדורסל הנשים עלה הערב על המפה ואני מקווה שמכאן תהיה רק דרך למעלה וקדימה ושלא נהיה אפיזודה חולפת".

עוזר המאמן, טל נתן, אמר : "נבחרת ישראל הגיעה לאליפות אירופה בדלת הראשית מהמקום הראשון. לא מהצד, לא מאחור, בדלת הראשית! מגיע כל הכבוד לבנות על עבודה מדהימה".

שי דורון, שכיכבה עם 28 נקודות: "הקרדיט מגיע לכל הקבוצה ולא רק לי. הרגשה מדהימה וכבוד גדול בשביל ישראל".

לירון כהן:" יש לי צמרמורת בכל פעם שאני עולה למגרש עם הנבחרת הזו. מגיע ח"ח והערכה לאיגוד הכדורסל ולכל מי שהגיע לכאן הערב לעודד. אני שמחה שניצחנו. יש משחקים שלא חשוב איך משחקים אלא חשובה התוצאה והנצחון וזה מה שעשינו הערב".

מירב דורי, שקלעה סל חשוב דקה וחצי לסיום: "ני שמחה שהתעלנו בדקות האחרונות. זה לא היה משחק הכי טוב שלנו והעיקר שניצחנו. הנבחרת הוכיחה הערב שהיא יכולה להגיע רחוק גם באליפות עצמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully