וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת גברה 0:1 על בני סכנין

שער עצמי של חיים בנון בדקה ה-86 העניק לגיא עזורי ניצחון בכורה בליגה, סכנין עם נקודה אחת אחרי שני מחזורים. טל חן הורחק (55)

מכבי פתח תקוה השיגה שלוש נקודות ראשונות העונה בליגת העל, לאחר שגברה הערב (שבת) 0:1 על בני סכנין במסגרת המחזור השני בליגת העל. חיים בנון בשער עצמי בדקה ה-86 קבע את הניצחון אחרי משחק לא מרשים של שתי הקבוצות.

גיא עזורי יכול לחייך אחרי שרשם שלוש נקודות חשובות. עזורי, שהגיע לקבוצה מבולבלת אחרי פתיחה חלשה לליגה, עדיין לא ראה יכולת מרשימה מחניכיו, אבל עם ארבע נקודות והתמקמות בחלק העליון של הטבלה, הלוזונים נושמים לרווחה. בליגה כמו שלנו אין דבר חשוב יותר מביטחון ושקט, ומאחר שיש רק יורדת אחת, פתח תקוה לא צריכה לשאוף ליותר מדי.

סכנין, מנגד, עם נקודה אחת בלבד, מריחה את התחתית, ואם זה יימשך ככה, סביר להניח שפרדי דוד יתחיל להרגיש את הלחץ בשבועות הקרובים.

מהלך המשחק

דקה 28 - בסטיאניני בעט כדור חופשי, מאיר כהן הדף לקרן.

דקה 55 - טל חן ספג כרטיס צהוב שני והורחק, סכנין נותרה בעשרה שחקנים.

דקה 86 - גול! חיים בנון, שנכנס כמחליף, התקשה להרחיק, התבלבל וכבש שער עצמי. 0:1 לפתח תקוה.

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן; חגי גולדנברג (איסמעיל עאמר, 46), מראד מגמאדוב, בובאן גרנצרוב, קובי גנון, סולי צמח, עומר בוקסנבאום, פירמנה דמבלה, דני פרדה (טל בן חיים, 46), ליאור אסולין, פבלו בסטיאניני.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמאן, יא יא פטי, טל חן, איתן עזריה, מזואה אנסומבו, יניב לוזון, חאלד חלאילה, חאמד גנאים, אושרי גיטא, דרקו דרייניץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully