וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: ישראל גברה על בריטניה ועלתה לאליפות אירופה

נבחרת הנשים בכדורסל עשתה את העבודה עם 69:75 על בריטניה והבטיחה את עלייתה לאליפות אירופה, שי דורון כיכבה. צפו בתקציר באדיבות ערוץ הספורט

ברני ארדוב

התקציר באדיבות ערוץ הספורט

נבחרת הנשים של ישראל רשמה הערב (שבת) הישג מצוין כשהבטיחה את עלייתה לאליפות אירופה בלטביה בשנה הבאה. ישראל עשתה את העבודה עם ניצחון ביתי 69:75 על בריטניה, אחרי קרב קשה מהצפוי מול הבריטיות שרצו להימנע מלסיים במקום האחרון בבית.

אמנם ישראל הופיעה בשתיים משלוש אליפויות אירופה האחרונות, אבל את הדרך לשם עשתה בזכות הרבה מזל. בפעם הראשונה זה קרה בזכות יחס סלים עדיף בבית משולש עם גרמניה ורומניה; בפעם השנייה היא נהנתה מיחס סלים גם בבית משולש מוקדם (עם הונגריה ובולגריה), וגם בטורניר ההזדמנות האחרונה עם פולין וסלובקיה. הפעם הבנות של אלי רבי לא חיכו לניסים, והבטיחו את עלייתן מהמקום הראשון בבית עם סדרה של ניצחונות גדולים.

הערב נתקלה הנבחרת בהתנגדות עיקשת מצד בריטניה, שהובילה במשך כל הרבע הראשון, אבל נתקעה על שמונה נקודות בלבד ברבע השני ובמחצית הובילה ישראל 25:34. הרבע השלישי שוב היה של הבריטיות, שהמטירו בו 25 נקודות ולקחו בחזרה את היתרון, אבל שי דורון לא התכוונה לוותר, ויחד עם המלחמה של יתר חברותיה הובילה את ישראל לניצחון המתוק.

קלעו לישראל: שי דורון 28 (5 ריבאונדים), לירון כהן 12 (4 אסיסטים), קטיה אברמזון וליעד סואץ 9 כל אחת, מירב דורי 8, לייני סלווין 7 (6 אסיסטים), קטיה לויצקי 2, ג'ניפר פליישר שיחקה ולא קלעה.

מהלך המשחק

ישראל עלתה בחמישייה עם לייני סלווין, לירון כהן, שי דורון, ליעד סואץ וקטיה אברמזון. דווקא הבריטיות נטלו את היוזמה בדקות הראשונות, ושלשה של מייגן מודי העלתה אותן ליתרון 2:7. דורון החזירה את ישראל ל-7:7, אבל האורחות שוב היממו את הקהל בזיסמן כשברחו ל-7:15. הישראליות התעשתו וחזרו לפיגור מינימלי של 17:14 בסיום הרבע הראשון.

שתי דקות בתוך הרבע השני עלתה סוף סוף ישראל ליתרון ראשון במשחק, כשסל של אברמזון קבע 17:18. הדקות הבאות היו של ליעד סואץ, שקלעה שלשה חשובה והוסיפה נקודות מתחת לסל כדי להקפיץ את ישראל ל-23:28. עד המחצית נכנסה גם סלווין לעניינים, וסל שדה ראשון של לירון כהן בשניות הסיום הורידה את ישראל להפסקה ביתרון שיא של 25:34.

עם פתיחת הרבע השלישי צמח היתרון הישראלי לתחום הדו ספרתי כשלוח התוצאות הראה 28:38 לישראל, לפני שהבריטיות בהנהגת מודי ניצלו רכות פתאומית בהגנה המקומית וחזרו כל הדרך לשוויון 40:40. פרט לדורון נעלמו יתר הישראליות מהמגרש בצד ההתקפי, ועד סיום הרבע עלו הבריטיות ליתרון מפתיע של 49:50.

הבריטיות צברו ביטחון ועלו ליתרון 55:59 שבע דקות לסיום, ואז הגיעה שלשה גדולה של מירב דורי שהחזירה את המומנטום לצד הכחול-לבן, וחדירה של דורון הפכה את התוצאה ל-59:60 לישראל. שתי דקות לסיום עמדה התוצאה על 65:65, כששי דורון החלה את מופע הקלאץ' שלה, עם שלשת ענק וחטיפה מכריעה, שהציבה את ישראל בעמדת ניצחון, אותה כבר לא הסכימה לשמוט, עד לניצחון 69:75 בסיום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully