וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספוטקובה קבעה שיא עולם בהטלת כידון

הצ'כית, שהשתתפה באליפות סיום העונה בשטוטגרט, הטילה למרחק של 71.70 מטר. פאוול רץ 9.87 שניות ב-100 מטר וסיים במקום הראשון

שיא עולם חדש נרשם בהטלת כידון לנשים כשברברה ספוטקובה הטילה למרחק של 72.28 מטר באליפות סיום העונה בשטוטגרט. הצ'כית שברה את השיא הקודם שעמד על 71.70 מטר שנקבע על ידי אוסליידס מננדז בקובה לפני שלוש שנים באליפות בעולם בהלסינקי בהטלה הראשונה שלה באותה תחרות.

בזכות שיא העולם, ספוטקובה גורפת סכום של 100 אלף דולר כבונוס, זאת בנוסף ל-30 אלף הדולר על המקום הראשון בו סיימה. השיא הקודם שלה עמד על 71.42 מטר, שיא אירופי, שנקבע בסיבוב האחרון בבייג'ינג שהביא לה גם את מדליית הזהב.

בריצה ל-100 מטר בתחרות, בה השתתף אסאפה פאוול, שכבר הראה שהוא עוד לא אמר את המילה האחרונה אחרי שרק לפני פחוחת משבועיים הוא רץ בשוויץ 9.72 והתקרב עד כדי שלוש מאיות משיאו של יוסאין בולט. הפעם הג'מייקני הסתפק ב-9.87 שניות שזיכו אותו במקום הראשון. שני ג'מייקנים נוספים סיימו אחריו: נסטה קרטר עם 10.07 שניות ומייקל פראטר עם 10.10 שניות.

שני האמריקאים, שממשיכים להתקוטט במקצה ל-400 מטר, ג'רמי וורינר ולשון מאריט, קיבלו הזדמנות נוספת להראות את כוחם על המסלול. מריט, שגנב לבן ארצו את מדליית הזהב בבייג'ינג, הקדים אותו הפעם במאית שנייה בלבד בדרך למקום הראשון עם זמן של 44.50 שניות.

אלנה איסינבייבה, הקופצת במוט המוכשרת, החליטה לפרוש מהתחרות בגלל הקור, ובכך איפשרה לסילקה ספיקלברג לגרוף את המקום הראשון עם גובה של 4.70.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully