וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במקום סיבוב ראשון בדראפט, חתם בחיפה"

12.9.2008 / 17:54

התקשורת האמריקאית דיווחה על חתימתו של דבון ג'פרסון בשורות העולה החדשה. סאיילס החלים ממחלתו. נפתח יציע נוסף לרכישת מנויים

מכבי חיפה, העולה החדשה לליגת העל, ממשיכה בהכנות שלה לקראת פתיחת העונה. אחרי שבשבוע שעבר פתחה הקבוצה באופן רשמי את אימוניה לעיני קהל משולהב באולם ברוממה, ניתן לראות סימני אופטימיות בקבוצה. מי שמרשימים יותר מכל באימוני הקבוצה עד כה הם הצעירים דבון ג'פרסון, בן סטרונג וטוד גולדן. בינתיים חזר הסנטר ברוקס סאיילס לאימונים לאחר שבתחילת השבוע חש ברע באחד האימונים והובהל לבית חולים. בבדיקות שנערכו לשחקן התברר כי הוא סובל מהרעלת קיבה והוא הצטווה לנוח מספר ימים.

התקשורת בארצות הברית פירסמה אמש (שישי) את דבר החתמתו של ג'פרסון בחיפה. ג'פרסון היה שחקן מכללת USC ואחרי שנה אחת בלבד עזב את המכללות, ועל כך נכתב בלוס אנג'לס טיימס: "במקום לחכות עוד שנה ולהגיע לסיבוב הראשון בדראפט, הגיע ג'פרסון למכבי חיפה".

משחק האימון הראשון של הסגל של אבי אשכנזי יערך ב-23 בספטמבר מול עירוני נהריה באולם החדש בפרדס חנה, במשחק שיחנוך את האולם. לאחר מכן תצא הקבוצה למחנה אימון בכפר בלום, ותערוך בו משחק נוסף מול הקבוצה של יעקב ג'ינו. חיפה תקיים ב-12 באוקטובר משחק ראווה מול אליצור קרית אתא, כמשחק מקדים לגביע ווינר באולם בגן נר, וב-19 באוקטובר תקיים משחק אימון אחרון ברוממה מול עירוני רמת גן.

הסגל האטרקטיבי שהקימו בחיפה גרם לקצב מהיר של מכירת מנויים. אחרי שבועיים בלבד של מכירת מנויים החליטה הקבוצה לפתוח יציע נוסף למנויים, את יציע ד'. מחיר מנוי למבוגר יעלה 550 שקל ואילו מנוי לילד, נער, סטודנט, חייל או אישה יעלה 350 שקל. עד כה מכרה הקבוצה כ-300 מנויים כשחלק גדול מהם נקנו על ידי ארגון "הקופים הירוקים" שרכש את כל יציע ג' באולם ברוממה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully