וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד גברה 0:2 על קרית שמונה

דוד רביבו (11, פנדל) ודוס סנטוס (45) כבשו לאשדוד, שתי הקבוצות סיימו את המשחק הסוער בתשעה שחקנים בלבד

מ.ס אשדוד השיגה היום (שבת) את ניצחונה הראשון העונה בליגת העל, לאחר שגברה 0:2 על קרית שמונה באיצטדיון הי"א באשדוד. קבוצתו של יוסי מזרחי, שנראתה מצוין במשחקי קדם העונה אך פתחה את הליגה עם הפסד מאכזב בקרית אליעזר, הציגה היום לראשונה את שחקני הרכש ברוך דגו והשוער הפולני גז'גוז' שמוטולסקי, ובבכורה של הרכש החדש הצליחה להשיג את שלוש הנקודות בזכות צמד שערים של דוד רביבו (11 בפנדל) ודוס סנטוס (45).

היה זה משחק סוער שבסיומו הורחקו ארבעה שחקנים (מאשדוד היו אלה יוסי אופיר ואדיר טובול, מקרית שמונה הורחקו יניב לביא וחאיר סספדס), ושתי הקבוצות סיימו בתשעה שחקנים, אך מי שאמור להיות מודאג הוא בעיקר מישל דיין. הקבוצה מהצפון, שסיימה במקום השלישי בעונה שעברה והציגה כדורגל מהנה, מתמודדת העונה מול האתגר הגדול של העונה השנייה בליגה הראשונה, ובינתיים מתקשה. אחרי ההדחה מאירופה, איזי שרצקי מוצא את עצמו עם נקודה אחת בלבד אחרי שני משחקים, והרבה סימני שאלה לגבי המשך העונה.

מהלך המשחק

דקה 11 - גול! ברוך דגו, בהופעת הבכורה שלו בקבוצתו לשעבר, הוכשל ברחבה. דוד רביבו לא התבלבל, כבש מהנקודה הלבנה וקבע 0:1 למארחת.

דקה 16 - יובל אבידור השתחרר באגף השמאלי ובעט לעבר השער, מעל למשקוף.

דקה 40 - יוסי אופיר הורחק והשאיר את אשדוד בעשרה שחקנים.

דקה 45 - גול! כדור נהדף מרחבת קרית שמונה לרגליו של דוס סנטוס, שבעט פנימה. 0:2 לאשדוד.

דקה 50- יניב לביא תפס מאחור את מקרייב, ספג צהוב שני והורחק.

הרכבי הקבוצות:
מ.ס אשדוד: גז'גוז' שמטולסקי, ליאור ראובן, דוס סנטוס, גונזאלס, אדיר טובול, יוסי אופיר, דוד רביבו, קובי דג'אני, עידן שריקי, ברוך דגו ודימיטאר מקרייב.

קריית שמונה: דני עמוס, ברק בכר, יניב לביא, סלאח חסרמה, עמיר נוסבאום, רן קוז'וק (אגודה קאובינה, 46), עבאס סואן, גיא צרפתי, חייר סספאדס, עומר פרץ (יוסי ביטון, 57), יובל אבידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully