וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה והכח עמידר רמת גן נפרדו ב-2:2

השופט משה בוחבוט שרק לשלושה פנדלים מפוקפקים, הכח ר"ג כפתה 2:2 מול בני יהודה בזכות שער של בדש בזמן הפציעות. בלדוט (2, פנדל) וביטון (40) כבשו לזהובים, ויצמן השווה זמנית (16, פנדל)

קצת עצוב היה לראות את אצטדיון בלומפילד בשעה 15:30 בצהרים. אולי זה בגלל החום, אולי בגלל חוסר העניין, אבל שעות ספורות לפני המשחק ללא קהל בין הפועל תל אביב למכבי חיפה, ההצגה המוקדמת בין בני יהודה להכח עמידר רמת גן לא משכה גם היא קהל, והפעם, מבלי עזרת בית הדין של ההתאחדות.

על כר הדשא, התנהל ברוב הדקות משחק כדורגל על מי מנוחות, אבל מי שהעיר את המשחק בפתיחה ובסיום הוא השופט, משה בוחבוט, ששרק לשלושה פנדלים מפוקפקים מאוד, שקבעו בסופו של דבר את התוצאה הסופית: 2:2 בין שתי הקבוצות.

בוחבוט דאג לפתיחה סוערת, 12 שניות מהפתיחה ראה השופט משה בוחבוט הכשלה של ישראל ראש על תומר חמד ושרק לפנדל. אסי בלדוט כבש את הראשון. בדקה ה-16 שוב בוחבוט בפעולה. עומר רפס נתקל בדלה איינוגבה, והשופט הורה על פנדל להכח אותו כבש עידן ויצמן. משה ביטון כבש את השער השני בדקה ה-40, לאחר דאבל פס נאה עם תמיר כחלון.

ואז, עמוק בתוך תוספת הזמן, נפל איב ג'ידה ברחבה, בוחבוט נפל בפח, וברק בדש המחליף השווה ל-2:2. התוצאה, בסך הכל, משקפת. הכח לחצה בדקות האחרונות והייתה ראויה לשוויון. גם לבני יהודה היו דקות טובות, והיא בעיקר יכולה להיות מרוצה מהצעירים: תמיר כחלון ולירוי צעירי, והקפטן, אסי בלדוט.

התיקו השאיר את שתי הקבוצות עם נקודה בודדת ועדיין לא ניצחון. הכח שוב הראתה לנו שהיא קבוצה לוחמת, שתעשה צרות לליגה, אבל בשורה התחתונה, ללוזון ולדהאן, יש עוד הרבה עבודה, אם ברצונם להתרחק ממאבקי התחתית.

מהלך המשחק

דקה 2: גול! כבר לאחר 12! שניות שרק השופט בוחבוט לפנדל לזכות בני יהודה, אחרי ספק הכשלה של ישראל ראש על תומר חמד. בלדוט כבש בקלילות מהנקודה. 0:1 בני יהודה.

דקה 8: בני חדד הגביה משמאל, הגנת בני יהודה הקדימה את רפס והרחיקה לקרן.

דקה 16: גול! בוחבוט שוב שרק לפנדל מפוקפק. רפס נשלח בכדור ארוך, איינוגבה השמיט, ושחקן הכח נפל בניסיון להגיע לכדור לאחר שנתקל בשוער. בוחבוט ראה עבירה, ועידן ויצמן דייק מהנקודה, 1:1.

דקה 19: ויצמן פרץ מימין והוציא כדור רוחב, גורמזנו פספס בסנטימטרים הזדמנות לשני של הכח.

דקה 38: צעירי בעט ממרחק, באדג'י הדף לקרן. כדור הקרן הוגבה לרחבה, באדג'י הדף רע וחמד התרומם ונגח כדור שהורחק מקו השער על ידי ויצמן.

דקה 40: גול! דאבל פס מצוין בין כחלון למשה ביטון הסתיים בנגיעה קלילה של האחרון לרשת. 1:2 בני יהודה.

דקה 47: גל לוי הגיע למצב מצוין לאחר נגיחה לאחור של טוקורה, אבל בעט מ-16 מטרים גבוה מעל השער.

דקה 49: קובאצ'ביץ' סובב כדור חופשי מ-20 מטרים שחלף בסמוך לקורה.

דקה 58: ביטון התרומם לנגיחה מתיבת החמש, באדג'י הצליח לעצור.

דקה 64: החמצה מזעזעת של תומר חמד. חלוץ בני יהודה כבר חלף על פני באדג'י ומול השער החשוף גלגל החוצה.

דקה 65: בדש בעט מ-25 מטרים, איינוגבה ירד טוב ועצר.

דקה 69: טוקורה הוריד עוד כדור בראש, רפס המשיך בנגיחה וראלי הציל שער מהקו.

דקה 90: טוקורה בעט כדור מצוין מ-25 מטרים, ששרק ליד הקורה של איינוגבה.

דקה 90: מבצע אישי מצוין של בני חדד הסתיים בבעיטה חדה משמאל לימין, ליד הקורה.

דקה 94: גול! ג'ידה נפל ברחבה, בוחבוט קבע שדין מורי ביצע עבירה ברחבה, וברק בדש השווה מהנקודה הלבנה. 2:2. המשחק אפילו לא חודש.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, עוז ראלי, הרוויה קובאצ'ביץ', לירוי צעירי, תמיר כחלון .(אלי אברבנל, 67), אסי בלדוט (קובי מויאל, 85), תומר חמד (פדרו גלבאן, 76), משה ביטון.

הרכב הכח עמידר רמת גן: רוברט באדג'י; ישראל רואש, אביב חדד, גל לוי, בני חדד; קאן ג'אמה, עידן ויצמן, מייקל טוקורה, איב ג'ידה; עומר רפס, שרון גורמזנו (ברק בדש, 46)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully