וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: הסיפתח של קווארסמה

הפורטוגלי כבש בבכורה שלו באינטר בניצחון 1:2 על קטאניה. רומא עדיין ללא ניצחון אחרי שפאלרמו המתחדשת גברה עליה 1:3

המחזור השני של הסרייה A יצא הערב (שבת) לדרך בקול תרועה. אינטר העניקה למאמנה החדש ז'וזה מוריניו ניצחון בכורה בליגה עם 1:2 על קטאניה. רומא, ללא פרנצ'סק'ו טוטי, נכשלה בניסיון להשיג ניצחון ראשון העונה ונוצחה 3:1 בסיציליה מול פאלרמו, שהציגה את מאמנה החדש, דוידה בלארדיני.

אינטר - קטאניה 1:2

ז'וזה מוריניו ידע שיהיו לו חיים קשים בארץ המגף, ואחרי פתיחה מגומגמת הצליחו סוף סוף הנראזורי שלו לחלץ ניצחון ראשון. קטאניה ומאמנה וולטר זנגה, שכיכב בעבר בשער אינטר ונבחרת איטליה, קיוו לנצל את פתיחת העונה החלשה משהו של יריבתם, והגיעו מעודדים אחרי הניצחון הביתי על גנואה במחזור הפתיחה, אבל נותרו בסיום ללא נקודות.

ג'ינביטו פלאסמטי העלה את הסיציליאנים ליתרון מפתיע בנגיחה בדקה ה-42, אבל ריקרדו קווארסמה, שהשלים את מעברו למילאנו בשבוע שעבר, איזן כעבור פחות מדקה כשניסיון הגבהה שלו נהדף בהגנת קטאניה ונדחק לרשת. הגנאי עלי מונטארי ראה את הכרטיס האדום לפני הירידה למחצית, אבל בדקה ה-48 השלימה אינטר את המהפך בזכות עוד טיפת מזל, כשקלאודיו טנזילי כבש שער עצמי והשאיר את שלוש הנקודות בסן סירו.

פאלרמו - רומא 1:3

כנראה שהשינוי המהיר שעשה המפטר הסדרתי מאוריציו זמפאריני, כשמינה את דוידה בלארדיני לתפקיד מאמן פאלרמו במקומו של סטפאנו קולנטואנו, עשה את שלו. לפחות בטווח הקצר זה עבד, על חשבונה של רומא המאכזבת.

רומא עלתה ללא הקפטן הפצוע פרנצ'סקו טוטי, אבל דווקא הילד אוקאקה-צ'וקה שפתח במקומו, בישל את שער היתרון לרכש הברזילאי ז'וליו באפטיסטה כבר בדקה ה-8. פאלרמו לא נותרה חייבת וחזרה בדקה ה-19 עם שער שיוויון של פבריציו מיקולי. אותו מיקולי היה גם האיש שהעלה את הוורודים מסיציליה ליתרון בדקה ה-57 אחרי בישול של פאביו סימפליסיו, שמצידו דאג לסדר שער גם לאורוגוואי אדיסון קבאני (73). פאלרמו חוגגת ניצחון ראשון העונה, רומא תחכה למחזור הבא כדי להשיג אחד משלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully