וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הפדרציה הוגרלה מול אוקראינה

הישראליות ייצאו למשחקים שייערכו ב-7 וב-8 בפברואר וינסו להתחיל את דרכן בחזרה לבית העליון. המאזן בין הנבחרות: 1:2 לאוקראינה

נבחרת הפדרציה של ישראל הוגרלה היום (שישי) למפגש חוץ מול אוקראינה במסגרת משחקי הבית ממנו תוכל לחזור לבית העליון. המשחקים ייערכו ב-7 וב-8 בפברואר, 2009. כזכור, ישראל כבר העפילה לפני שנה לבית העליון, אבל הפסידה לרוסיה ולאחר מכן לצ'כיה וחזרה לבית השני.

אם שחר פאר וציפי אובזילר יוליכו את הנבחרת לניצחון על האוקראיניות, הן יפגשו עם נבחרת אחרת מהבית העליון ויוכלו להעפיל אליו. הפסד עלול לגרור ירידה לבית חלש יותר.

השחקניות הבולטות של הנבחרת האוקראינית הן האחיות אלונה וקתרינה בונדרנקו המדורגות 30 ו-54 בעולם בהתאמה. כמו כן ניתן למצוא בסגל את מריה קוריצבה המדורגת 55 בעולם ואת טטיאנה פרביניס המדורגת 64 בעולם.

ישראל ואוקראינה נפגשו בעבר שלוש פעמים בגביע הפדרציה והמאזן עומד על 1:2 לטובת האוקראיניות. עם זאת, המפגש האחרון, באפריל 2005, הסתיים בניצחון חלק 0:3 לישראל. למרות התוצאה באותו המפגש, בכושרן הנוכחי של הנבחרות מדובר בהגרלה די אכזרית עבור הנבחרת הישראלית, שקיוותה לפגוש נבחרת אחרת, אולי בדמותה של שוויץ, ועוד בבית.

האוקראיניות פתחו את עונת 2008 בגביע הפדרציה עם ניצחון 2:3 על בלגיה בבית העליון מספר 2, אבל כמה חודשים לאחר מכן הן הפסידו לאיטליה 3:2 במשחק הפלייאוף על העליה לבית העליון מספר 1. במקביל, ישראל הפסידה לצ'כיה 3:2 באותו השלב.

שחר פאר, הטניסאית הישראלית מספר 1, יכולה להתנחם לפחות בסטטיסטיקה מרשימה מול האחיות בונדרנקו, עליהן היא מובילה 1:4 במאזן משחקי היחידים (אלונה ניצחה אותה פעם אחת בעבר). מצד שני, צריך לזכור שהאחיות בונדרנקו הן שחקניות זוגות מצויינות, ורק השנה הן זכו באליפות אוסטרליה הפתוחה אחרי ניצחון בגמר על פאר ואזרנקה. הנתון הזה צריך לעורר דאגה מאחר ומשחק הזוגות, שיהיה החמישי והאחרון, יוכל להכריע את המפגש שיתקיים באוקראינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully