וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - עירוני קרית שמונה: קרב קצוות

הקבוצה הדרומית בליגת העל תארח את הצפונית ביותר. ברוך דגו עשוי לערוך בכורה מחודשת בעיר הנמל. מישל דיין רוצה רק ניצחון בחוץ

"צפוי לנו משחק חוץ קשה מול קבוצה ביתית טובה", אומר מאמן עירוני קרית שמונה, מישל דיין, ערב המשחק של קבוצתו מחר (שבת) מול אשדוד, "התאמנו טוב למשחק, התכוננו היטב ונקווה לחזור מאשדוד עם תוצאה טובה. אני סומך על השחקנים שלי. אנחנו לא הולכים על תיקו כי מי שהולך להוציא נקודה, בסוף מפסיד".

דיין, שסובל ממחלת השפעת, העביר הבוקר את האימון המסכם ותירגל את ההרכב שצפוי לעלות. בסיום האמון צפו השחקנים בקלטת של יריבתם מחר, והמאמן העביר להם הוראות בנוגע לשיטת המשחק של אשדוד. החלוץ הזר, אגודה קאובינה, לא צפוי לפתוח בהרכב, כמו גם הרכש הטרי, עדן בן בסט, שעדיין אינו בכושר משחק. המגן ברק בכר, שסבל מפציעה, יעמוד לרשותו של המאמן.

בקרית שמונה חששו מעייפות של החלוץ יובל אבידור, שהצטרף אתמול לאימונים לאחר מסע עם הנבחרת הצעירה בלוקסמבורג ובגרמניה, אבל אבידור גילה באימון היום רעננות וחדות, והסיר כל ספקות.

בניגוד לעונה שעברה, שבה יצאה הקבוצה לבית מלון ערב כל משחק חוץ, קרית שמונה תצא רק בשבת בבוקר לבית מלון באשקלון, שם ינוחו השחקנים ויתכוננו למשחק בערב. ההנהלה ארגנה לאוהדים הסעות מסובסדות למשחק באשדוד.

ההרכב המשוער: דני עמוס, עמיר נוסבאום, יניב לביא, סאלח חסארמה, ברק בכר, עבאס סואן, רן קוזוק, חייר סספדס, גיא צרפתי, עומר פרץ, יובל אבידור

בכורה אפשרית לדגו

האשדודים שפתחו בצורה רעה את העונה עם תבוסה של 3:1 מול מכבי חיפה רוצים להתחיל ברגל ימין את משחקי הבית וינסו לצבור 3 נקודות ראשונות העונה בליגה, מול חניכיו הצפוניים של המאמן מישל דיין.

מאמן אשדוד, יוסי מזרחי, קיבל השבוע תוספת כוח משמעותית לקראת המשחק עם החתמתו של הקשר ברוך דגו, שעזב את מכבי נתניה ויישחק באשדוד בשנתיים הקרובות. חוזהו של דגו עבר בבקרה והוא נמצא בסגל למשחק וייתכן ואף שיפתח בהרכב למרות שערך רק שני אימונים עם חבריו החדשים.

"אני חוזר הביתה ושמח לחזור לאשדוד. זה בית חם והמקום הטוב בשבילי", אמר דגו מיד לאחר שחתם במועדון נעוריו. שחקן נוסף שחוזר לסגל הוא המגן רחמים צ'קול ששב ממסע הנבחרת הצעירה לגרמניה וכבר הספיק לערוך אימון עם חבריו לקראת המשחק בשבת.

מי שיערוך מחר הופעת בכורה רשמית באשדוד הוא השוער הפולני גז'גוז' שמוטולסקי שחתם כבר לפני מספר שבועות אך במועדון העדיפו להכניסו לכושר בצורה הדרגתית והוא טרם שותף במדי הקבוצה. השוער הצעיר יוסי שקל, שפתח בכל משחקי הקבוצה עד כה ואף הציג יכולת טובה, יישב מחר על הספסל.

הקשר הצרפתי פטריק נובסיה, בן 25, ממשיך להיבחן במדי הקבוצה. נובסיה, שכרטיסו שייך להיברניאן הסקוטית שיחק לאחרונה במדי ליווינגסטון מהליגה הסקוטית הראשונה ובין השאר גם בסדאן הצרפתית ובגרימסבי טאון וסווינדון האנגליות.

הרכב משוער : גז'גוז' שמוטולסקי, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, רוג'ריו דוס סנטוס, אדיר טובול, קובי דג'אני (מאור זוהר), יוסי אופיר, דוד רביבו, ברוך דגו (שי הולצמן), עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully