וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשל"צ הביסה את סמארה 75:98

12.9.2008 / 13:30

הקבוצה של זיו ארז נראתה טוב מאוד מול הקבוצה הרוסית. איתי לב בלט עם 21 נק'. במשחק אימון נוסף: גליל/גלבוע גברה על נהריה 84:86

מכבי ראשון לציון גברה היום (שישי) בצהרים במשחק אימון 75:98 על סמארה הרוסית. המשחק נערך באולם החדש של הקבוצה, לעיני כ-150 צופים. המשחק היה השני מבין צמד מפגשים בין הקבוצות כשבראשון שנערך שלשום, סיימו הקבוצות בשיווין 80:80. הקבוצה הרוסית קיימה אמש משחק מול הפועל ירושלים וניצחה 93:94, ופחות מ-12 שעות לאחר מכן כבר עלתה על הפרקט ב"בית מכבי". בראשון עדיין מחכים להחתמה של זר נוסף על מנת להשלים את הסגל, ומחר ינחת בארץ דניס קאר, שחקנה של אליצור קרית אתא בעונה שעברה, על מנת להבחן בקבוצה.

בניגוד למשחק הקודם בין הקבוצות שבו סמארה שלטה מהפתיחה, הפעם ראשון נתנה פייט ואף הוליכה בסוף הרבע הראשון 24:26. ברבע השני דחף איתי לב את ראשון לריצה של 0:8 בדרך ליתרון 41:51 במחצית. הרבע השלישי היה הרבע שגמר את המשחק וסימני העייפות היו ניכרים על חניכיו של ואלרי טיחוננקו. ג'יימס יוז ורוברט קונלי הריצו את ראשון בדרך ל-60:73 בסוף הרבע. הדקות האחרונות של המשחק היו גארבג' טיים טהור כאשר זיו ארז מרשה לעצמו לשתף את שחקני הספסל שלו. בסיום 75:98 לראשון.

קלעו לראשון: איתי לב 21 נקודות ו-7 ריבאונדים, ג'יימס יוז 19 נקודות ו-3 חסימות, עודד שעשוע 12 נקודות, קן טוט 11 נקודות, גילי מוסינזון 10 נקודות ו-7 אסיסטים, אבי סוכר 9 נקודות ו-5 אסיסטים, רוברט קונלי 8 נקודות, איגור נסטרנקו 6 נקודות ואופיר פרחי 2 נקודות. כן שותפו: ניר אלוני וטל קרפלס. בלט בשורות סמארה: אריק היקס 20 נקודות.

"אני לא יודע מה היה שלשום ומה היום, זה כמו אימון בשבילי", התייחס המאמן זיו ארז בסיום המשחק לגבי השיפור של קבוצתו. ארז הוסיף לגבי הסנטר ג'יימס יוז שהיה טוב אחרי תקופה של אימונים לא מרשימים במיוחד, " יש עוד הרבה זמן בכל משחק הוא מראה משהו אחר, אני רגוע לגבי היכולת של השחקנים שלי".

במשחק אימון נוסף שנערך באולם בעין שרה גברה הקבוצה המאוחדת של הפועל גליל עליון/גלבוע על עירוני נהריה 84:86. המשחק היה הראשון של שתי הקבוצות, ועודד קטש יכול להתעודד לנוכח יכולת טובה של בראיין רוברטס ובראיין רנדל. בנהריה בלטו אשאנטה ג'ונסון ורון לואיס. הגליל תקיים בשבוע הבא משחק מול מכבי תל אביב במסגרת טורניר בנדל המסורתי, ולאחר מכן תצא למחנה אימון באוקראינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully