וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל שפונגין ייעדר כשלושה שבועות מסגל מכבי ת"א

12.9.2008 / 19:07

המגן נותח בעקבות דלקת בתוספתן. בן שמעון טרם החליט מי יפתח לצידו של טומאסיץ' בטדי, ומתכונן לבית"ר: "עונה על ההגדרה 'משחק עונה'"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: עופר שכטמן

מכבי תל אביב ערכה היום (שישי) אימון לקראת המשחק המסקרן מול בית"ר ירושלים, ביום ראשון באצטדיון טדי. יובל שפונגין לא התאמן בגלל שהוא לא חש בטוב. לאחר שאובחן אחר הצהרים בביה"ח מאיר כסובל מדלקת בתוספתן, נודע לראשי מכבי תל אביב כי המגן ייעדר במשך שלושת השבועות הקרובים וייאלץ לעבור ניתוח. ליאור ז'אן תורגל היום במקומו כמגן ימני. לא מן הנמע שאבי יחיאל או שרן ייני יפתחו באגף ימין. ייני ערך היום אימון קל, בגלל פגיעה בכתף, ולא ברור מה מצבו.

צמד הבלמים, אבי יחיאל ומשה מישאלוב, מתחרים על מקום אחד בהרכב. מאמן הקבוצה, רן בן שמעון, עדיין מתלבט את מי מהשניים להציב לצידו איגור טומאסיץ' והותיר אותם אחרי האימון לתרגול נוסף. עוד מתלבט המאמן לגבי שתי עמדות בקישור, עליהן גיז'רמו ישראלביץ, רודי חדד ויוסי שבחון. יאניק קמאנאן צפוי להמשיך על הספסל.

יבריץ' אופטימי

"לא אני המצאתי את ההגדרה 'משחק עונה', אבל מבחינת אווירה וקהל, המשחק בהחלט עונה עליה וזה אתגר גדול בשבילנו", אמר המאמן אחרי האימון, ""בטדי יש לחץ גדול והאוהדים שלנו יהיו מיעוט. השחקנים יצטרכו לדעת להסתדר עם זה ולהביא למשחק משמעת עצמית. זה בהחלט מבחן טוב לשחקנים, אבל אמרתי כבר שכל משחק במכבי הוא מבחן".

בן שמעון גם ניסה להוריד את מפלס המתח כשאמר: "אין ספק שזה משחק חשוב מאוד, אבל יש עוד משחקים חשובים בהמשך העונה. אפשר למצוא 700 סיבות לחשיבות המשחק ביום ראשון, אבל צריך להבין שיש חיים גם אחרי המשחק הזה".

בן שמעון גם התייחס לשאלת החיזוק ואמר: "הזמן יגיד אם נתחזק. המשחק מול בית"ר חשוב מדי בשביל שנתעסק בדברים אחרים מסביב, יש לנו סגל טוב ואנחנו מגיעים למשחק הזה עם השחקנים הטובים ביותר שיש לנו".

שוער הקבוצה, דרגוסלב יבריץ' הוסיף: "בית"ר קבוצה טובה מאוד עם שחקנים טובים מאוד ותמיד קשה לשחק מולה. אני אופטימי, כי אני חושב שאנחנו יכולים לשחק יחד טוב. מכבי השנה קבוצה הרבה יותר טובה מהעונה שעברה ואפשר להוציא תוצאה טובה בטדי".

עדכון ראשון: 13:59, 12/09/08
עדכון אחרון: 19:07, 12/09/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully