וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה של ישראל הוגרלה למפגש עם איטליה בפלייאוף העלייה ליורו

12.9.2008 / 16:32

הגרלה קשה מאוד לנבחרת הצעירה במשחקי פלייאוף העלייה לאליפות אירופה, מול האזוריני שמחזיקים בשיא הזכיות. איוניר: "לא חוששים מאף יריבה". ליאור ז'אן: "גם להם זו הגרלה קשה"

הנבחרת הצעירה של ישראל זכתה היום (שישי) להגרלה קשה מאוד בפלייאוף העלייה ליורו שייערך בשנה הבאה בשבדיה, בדמות נבחרת איטליה. האיטלקים יארחו את המשחק הראשון, שייערך ב-10 או ב-11 באוקטובר ויגיעו למשחק הגומלין, כנראה בבלומפילד, כעבור 4 ימים.

איטליה היא הנבחרת המעוטרת ביותר באליפויות אירופה לנבחרות צעירות והיא זכתה בה 5 פעמים בעבר, כשבשורותיה תמיד מככבים שמות גדולים כאנדראה פירלו, דניאלה דה רוסי, פרנצ'סקו טוטי, ג'יאנלואיג'י בופון ואחרים.

הנבחרת העכשווית מודרכת כבר מספר שנים על ידי שחקן העבר, פיירלואיג'י קאזירגי. באולימפיאדה האחרונה הגיעו האזוריני לרבע הגמר ובשורותיהם משחקים שמות גדולים כמו מריו באלוטלי, שזכה לאחרונה לקבל דרכון איטלקי, סבסטיאן ג'יובינקו, קלאודיו מרקיסיו ואחרים.

התקשורת האיטלקית קיבלה בשלוות נפש את ההגרלה. כלי התקשורת המרכזיים באיטליה לא הקדישו להגרלה את הכותרות הראשיות, ונתנו דיווח קצר לאקוני וממצה, מבלי להתייחס כמעט בכלל לנבחרת ישראל.

המאמן, פיירלואיג'י קזיראגי, 39, שחקן העבר של יובנטוס, לאציו וצ'לסי, התייחס לצמד המשחקים הקרובים: "אני חושב שהמפגש הולך להיות מאוד מאתגר. אני באמת לא מכיר את נבחרת ישראל, אבל הם סיימו את המוקדמות בתיקו בגרמניה, ולכן אני מניח שהם נבחרת מצוינת, כמו יתר הנבחרות שהעפילו לפלייאוף. מדאיגה אותי העובדה שהמשחק הראשון יתקיים בבית. מבחינת המצב הבריאותי של השחקנים, ברור שיכול להיות יותר טוב. אני מקווה שכל הפצועים שלנו יחלימו בזמן".

"אין ספק שמדובר בהגרלה בהגרלה קשה", אמר מוטי איוניר אחרי שנודעה היריבה, "זו נבחרת קשה, אבל בשלב הזה אין לאן לברוח ממשחקים גדולים. נצטרך להתכונן היטב, נלמד אותם ואנחנו לא חוששים מאף יריבה".

"נצטרך לעשות ככה שהמשחק יהיה קשה עבור האיטלקים. בוודאי שאני מאמין שאפשר לעבור אותם. אני מאמין בשחקנים שלי. אנחנו מרוצים מהעובדה שהמשחק השני והמכריע יתקיים כאן, בארץ".

ז'אן: "יש לנו מה למכור"

קפטן הנבחרת, ליאור ז'אן, התייחס ליריבה: "זו הגרלה קשה, אבל הוכחנו כבר שאנחנו מסוגלים להתמודד מול האריות של אירופה. יש לנו ניסיון מההתמודדות מול צרפת ואני בטוח שיש לנו מה למכור כי אנחנו נבחרת טובה. אני משוכנע בכך שהאיטלקים לא מקלים ראש בנבחרת הישראלית ואני בטוח שהם יקחו אותנו ברצינות. גם עבורם זו הגרלה קשה.

"אני בהחלט מאמין שאפשר לעבור את איטליה. נצטרך לעשות תוצאה טובה במשחק הראשון, להביא את ההכרעה אלינו הביתה וכאן, במגרש הביתי שלנו, עם קהל שידחוף אותנו, נוכל לעשות את זה ולעלות לאליפות אירופה".

טוטו תמוז הוסיף: "איטליה זו הגרלה קשה אבל זה ממש לא מפחיד אותנו. הם בני אדם ושחקנים בדיוק כמונו, אין לנו מה לחשוש מאף אחד. אני בהחלט חושב שאפשר לעמוד במשימה הזו למרות שברור שהיא לא תהיה קלה. מבחינתנו ככל שזה יהיה יותר קשה, כך זה יהיה יותר מתוק לעבור ולעלות. האיטלקים יראו את המשחק שלנו מול גרמניה ויבינו שאנחנו לא פראיירים. אפשר לעבור אותם, שום דבר לא בשמיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully