וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבונדסליגה הסתדרה בשלשות

דורטמונד מחקה פיגור של 3 שערים כדי לחזור ל-3:3 בדרבי של הרוהר מול שאלקה. גם באיירן, המבורג וברמן דיברו בשלישיות, רק שהן ניצחו

המחזור הרביעי בבונדסליגה הגרמנית נפתח בסערה עם שני מהפכים גדולים וכמות שערים נפלאה, כמצופה מהכדורגל הגרמני. הדרבי בין דורטמונד לשאלקה לא איכזב והסתיים בתיקו 3:3 עם קאמבק מדהים של דורטמונד, עליו ידובר עוד רבות.

המבורג חזרה גם היא מפיגור, רק שאצלה זה נגמר עם ניצחון 2:3 על לברקוזן אחרי פיגור מוקדם של שני שערים ועלייה למקום הראשון. באיירן מינכן לא התקשתה במגרשה של קלן וגברה עליה 0:3, כשגם ורדר ברמן רושמת את אותה תוצאה מול אנרגי קוטבוס החלשה. משחקה של וולפסבורג בברלין מול הרטה סיפק גם הוא עניין רב והסתיים בתיקו 2:2.

המחזור יושלם מחר (ראשון) עם שני משחקים: האנובר מול מנשנגלדבאך ובוכום מול ארמיניה בילפלד.

דורטמונד - שאלקה 3:3

כ-80 אלף אוהדים, רובם הגדול אוהדי דורטמונד, נדחסו בסיגנל-אידונה פארק כדי לחזות בדרבי הלוהט של חבל הרוהר וקיבלו הצגה גדולה ושישה שערים שממצבים את הדרבי הזה כאחד הגדולים בשנים האחרונות.

פתיחת העונה המשכנעת של דורטמונד לא שיחקה תפקיד במחצית הראשונה, כשהיריבה המושבעת מגלזנקירשן הגיעה והתעללה בה במגרשה. המאמן ההולנדי של הכחולים, פרד רוטן, נאלץ לזרוק את השוער השלישי שלו, ראלף פאהרמן, היישר אל המים החמים של הדרבי, בשל הפציעות של השוערים נוייר ושובר, אך דווקא רומן ויידנפלר היה הראשון להוציא כדור מהרשת. נגיעת יד של הבלם נבן סובוטיץ' בדקה ה-20, העניקה פנדל לשאלקה, אותו ניצל הפרואני ג'פרסון פרפאן כדי להעלות את האורחים ליתרון. 19 דקות חלפו וזה כבר 0:2 לשאלקה, כשהברזילאי ראפיניה, שהיה בספק למשחק בשל חזרתו המאוחרת ממשחק נבחרתו בברזיל, כבש בבעיטה יפה ברגל ימין.

במחצית השנייה שלח מאמן דורטמונד יורגן קלופ את השוויצרי אלכסנדר פריי למערכה, אבל המגמה לא השתנתה והבלם הייקו ווסטרמן נגח את השלישי של שאלקה בדקה ה-54. בדקה ה-67 החילוף של קלופ החל לעשות את שלו, כאשר פריי בישל לנבן סובוטיץ' שער מצמק וארבע דקות לאחר מכן כבש בעצמו בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה. שני כרטיסים אדומים מהירים לכריסטיאן פאנדר ופביאן ארנסט, השאירו את שאלקה במצב ביש לקראת דקות הסיום המותחות, ובדקה האחרונה הגיע השיוויון המיוחל מפנדל של איש המשחק של דורטמונד, אלכסנדר פריי. שאלקה מאבדת יתרון של שלושה שערים, נותרת ללא שניים משחקניה החשובים לקראת המחזור הבא והכי חשוב - נפרדת מהמקום הראשון.

קלן - באיירן מינכן 3:0

הבווארים של יורגן קלינסמן הגיעו לאיצטדיון בקלן ולא התקשו מול ההרכב החסר של כריסטוף דאום, שמינה לפני המשחק את מילובויה נובקוביץ' לקפטן החדש במקום אומיט אוזאט, שהתמוטט במשחק הליגה הקודם ונמצא בהתאוששות.

באיירן חיכתה למחצית השנייה כדי לפתוח את מסכת השערים, כשבדקה ה-53 היה זה לוקה טוני שכבש ועל הדרך השתיק את מבקריו הגדולים באיטליה. בדקה ה-60 שוב לוקה טוני מצא את הרשת של הקולומביאני מונדראגון כדי לחגוג את השני שלו, ובתוספת הזמן הצטרף לחגיגה גם לוקאס פודולסקי הממורמר. על אף הפתיחה המהוססת תחת שרביטו של קלינסמן, באיירן כבר במקום השני.

ורדר ברמן - אנרגי קוטבוס 0:3

תומאס שאף לא יכול היה לבקש יריבה נוחה יותר על הנייר אחרי פתיחת העונה החלשה של קבוצתו, אבל גם מול אנרגי קוטובוס הדברים לא הלכו חלק. למרות התוצאה הסופית המרשימה, לברמן יש עוד הרבה עבודה לקראת משחקה הראשון בליגת האלופות מול אנורתוזיס פמגוסטה.

עד לדקה ה-75 חיפשו שחקני ברמן את הדרך לרשת של היריבה שלהם, אך ללא הועיל. בזמן שהלחץ מהקהל רק הולך וגובר, הגיע דייגו הברזילאי והפציץ את הראשון שלמעשה פתח את הסכר. בדקה ה-80 הגיע השני של המארחים, כשטורסטן פרינגס חיכה את מעשה דייגו וכבש גם הוא בבעיטה ממרחק. את המסמר האחרון נעץ המחליף בובאקר סאנוגו (83), בשער שעלול לחרוץ את דינו של מאמן קוטבוס, בויאן פראסניקר, שכבר זכה השבוע לגיבוי מראשי המועדון. מהלך שבדרך כלל מלווה בפיטורים מהירים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

המבורג - לברקוזן 2:3

הקבוצה של מרטין יול תופסת את המקום הראשון, לאחר שחזרה מפיגור של שני שערים לניצחון גדול על לברקוזן האטרקטיבית, שפתחה נהדר כהמשך למשחקיה הקודמים, אך הרחקה של בלמה מנואל פרידריך שינתה עבורה את המשחק.

טרנקילו בארנטה המשיך את היום הנפלא של השוויצרים, יחד עם עמיתו מדורטמונד אלכסנדר פריי, כשכבש את הראשון של לברקוזן כבר בדקה ה-4. החלוץ הצעיר פטריק הלמס (24) שם את השני של האורחים, אלא שאז הגיע שער מצמק של הפרואני פאולו גררו, ובעקבותיו ההרחקה של פרידריך ששינתה את המשחק. איביצה אוליץ בדקה ה-51 והרכש מדורטמונד, מלאדן פטריץ', בדקה ה-72 דאגו להשלים את המהפך ולהעמיד את מרטין יול בפסגת הבונדסליגה.

משחקים נוספים:

הרטה ברלין - וולפסבורג 2:2
להרטה: קאצ'אר (57), סיסרו (85). לוולפסבורג: קושטה (1), ריטר (90).

הופנהיים - שטוטגרט 0:0

פרנקפורט - קרלסרוהה (נדחה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully