וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל חיפה עלתה למקום הראשון

האדומים במאזן מושלם לאחר 0:2 ביתי על רעננה, כמו גם הפועל ר"ג שניצחה 0:1 את כפר סבא. באר שבע הושפלה 2:0 ע"י הפועל ירושלים

המשחק המרכזי בלאומית, שנערך ביום שישי, הפגיש שתי קבוצות לחוצות: הפועל באר שבע של גיא לוי, והפועל ירושלים עמוסת הבעיות המקצועיות. בתום המפגש יצאה הפועל ירושלים רגועה יותר לאחר שניצחה 0:2 בצורה מרשימה. הקיץ בנו בבאר שבע קבוצה נוצצת במושגים של הלאומית, והנחיתו את גיא לוי כדי לבנות קבוצה שתעלה לליגת העל. חלומות לחוד ומציאות לחוד. באר שבע נראתה עייפה, כבויה, שקופה וחסרת אופי - לא קבוצה שראויה בשלב זה של העונה לחלום על העפלה לליגת העל, אלא יותר כזו שצריכה לשקם את הביטחון העצמי ולהקנות סגנון לשחקניה. האוהדים בווסרמיל זעמו בסיום על קבוצתם, ובצדק.

הפועל עכו, שהובסה בבית על ידי הפועל חיפה במחזור הראשון, התארחה אצל מכבי אחי נצרת וספגה הפסד נוסף 2:1. בני לוד אירחה את עירוני קרית אתא למפגש בו השתיים צברו נקודות ראשונות לאחר שנפרדו בתיקו 0:0.

בשבת הפועל רמת גן השיגה ניצחון שני העונה, הפעם על היורדת, הפועל כפר סבא 0:1, אחרי שער ניצחון של מור גולן אחרי חמש דקות בלבד במשחק. גם הפועל חיפה מושלמת לאחר 0:2 על הפועל רעננה. המחזור יושלם ביום שני (17:00, הרצליה) בדרבי השרון בין מכבי הרצליה של אייל לחמן לעירוני רמת השרון.

הפועל באר שבע - הפועל ירושלים 2:0

המשחק נפתח בסערה. כבר בדקה ה-3 אסי בוזגלו היה קרוב להעלות את ירושלים ליתרון, אך אסי רחמים הדף מצוין את הבעיטה. מיד אחר כך שעט אוהד קדוסי לעבר שער האורחים, אך בעט מתוך הרחבה חלש אל ידיו של קובי שאלו. בדקה ה-17 אסי בוזגלו הרשית לאורחים, וקבע 0:1 לאחר שדחק מקרוב הגבהה של אופיר עזו מאגף ימין. בדקה ה-30 מתפרצת באר שבעית הסתיימה בבעיטה של איגור קוסטרוב המולדבי, אך שאלו הדף היטב לקרן. בדקה ה-42 הגנת באר שבע טעתה, רחמים היה מחוץ לשער ושי אהרון בעט אל עבר המסגרת, אך אחד משחקני ההגנה של המארחת הרחיק מתיבת החמש.

במחצית השנייה לאנדרו סימיוני החטיא משבעה מטרים בדקה ה-58, ובאר שבע פספסה הזדמנות פז לשוויון. בדקה ה-80 עוד החמצה מסמרת שיער של שי אהרון. אופיר עזו מצא אותו חופשי ברחבה, ואהרון החטיא מול רחמים. דקה לאחר מכן מרסלו גארטה קבע 0:2 לירושלים, כשלא התבלבל מול אסי רחמים. הלם בווסרמיל.

גיא לוי נשמע יחסית רגוע בסיום: "שיחקנו משחק טוב, אבל פחות טוב אחרי החילופים. לא היינו רגועים מספיק. לפעמים נדמה לי שיש פה אנשים שבאים למגרש להכשיל את הקבוצה. זה נמשך כבר שנים. יש פה רקרוד מטורף של מאמנים בשלוש-ארבע שנים האחרונות. יש פה אנגריה שלילית בבסיס, ונראה שיש אנשים שבאים רק כדי לראות איפה הקבוצה תיכשל. אנחנו צריכים להתמודד עם זה ונלמד להסתגל לזה. נמשיך לעבוד, יש קבוצה טובה וצעירה. היום ירושלים עשתה את הנקודות וכל הכבוד להם. מה שקורה מסביב, באמת מגוחך ומבאס, נעבוד עם הצעירים על הראש. זו לא סיטואציה קלה וזהו. מאוכזבים".

לוי המשיך לדבר על הקהל: "אני צריך להתמודד עם זה יותר טוב ואז גם השחקנים. זה לא פשוט. לגבי המשחק, כל הכדורים הלכו החוצה. מה אפשר לעשות נגד יום כזה? זה הכדורגל. אני אופטימי כי יש לנו שחקנים טובים".

המאמן המנצח, לופא קדוש: "היום הצטרפו אליי עוד שני שחקנים אבל זה עוד לא מספיק. אנחנו אפילו לא בסגל של הליגה הארצית, יש עוד ארבעה שחקנים שלא עברו בבקרה, ולקחתי זר אחד בגלל תקציב נמוך. יש לנו הרבה בעיות, אבל כל הכבוד לשחקנים. נתנו הצגה, לחימה לא כדורגל גדול וביטלו את הפועל באר שבע שלא הגיעה למצבים. מי שיש לו לב ונשמה מנצח בכדורגל, והיום הוכחנו שגם עם כסף קטן העניים ניצחו את העשירים".

קדוש המשיך: "תמיד אמרתי שיש כישרון בהפועל ירושלים. במקום לשדרג את עצמנו עם שלושה זרים, נחלשנו כי לא צירפנו שחקנים. ברצף של משחקים אנחנו ניתקל בבעיות כי אין לנו מחליפים".

אסי בוזגלו, כובש השער הראשון, אמר: "ההרגשה נפלאה. חבורה של גברים , באים יום יום להתאמן קשה, והיום עשינו את ההפרדה ורואים תוצאות. הלוואי ומה שקורה מסביב ימשיך להשפיע בצורה כזאת. אנחנו רק בתחילת העונה, ואני מאמין שאפשר לעשות דברים יפים ושהעניינים יסתדרו".

בני לוד - עירוני קרית אתא 0:0

העולה החדשה לליגה הלאומית, תחת הדרכתו של המאמן, רוני דורה, עדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה במשחק רשמי, גם אחרי המפגש מול בני לוד של גילי לנדאו. המארחים ספגו ארבעה הפסדים רצופים בליגה ובגביע הטוטו וסוף סוף הם שמרו על שער נקי. בדבר אחד יכולות להתנחם שתי הקבוצות, לשתיהן יש נקודות ראשונות העונה בליגה.

מכבי אחי נצרת - הפועל עכו 1:2

איזו הפועל עכו הגיעה לעילוט? זאת של גביע הטוטו, שדורסת כל יריבה וניצחה את כל חמשת משחקיה במפעל, או זאת של הליגה, שהובסה 4:0 במחזור הראשון בביתה מול הפועל חיפה? אחרי 90 דקות ראינו שהגיעה זו של הליגה. הקבוצה של שמעון הדרי צהלה כשחלוצה הצרפתי, סרג' איילי, המשיך את כושר ההבקעה המצוין שלו וקבע 0:1 למארחים בדקה ה-33. פתיחת המחצית השנייה הייתה של נצרת, כשוויאם עמשה קבע 0:2 בדקה ה-50. רונן שוורצמן הצליח לצמק בדקה ה-65 עבור עכו, אך לא יותר מכך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הפועל רמת גן - הפועל כפר סבא 0:1

המארחים נותנים איתות לליגה שהכוונות שלהם לעונה הן לגמרי רציניות אחרי שהשיגו את הניצחון השני העונה ושמרו על מאזן מושלם, למרות שג'ורג' דאטורו, החלוץ המצטיין, לא שיחק היום ונעדר אחרי שהורחק במשחק גביע הטוטו ביום שלישי. חמש דקות מהפתיחה מור גולן כבש את שער הניצחון לרמת גן על כפר סבא, שהגיעה אחרי תבוסה צורמת 4:0 בעכו בגביע הטוטו.

הפועל חיפה - הפועל רעננה 0:2

הפועל חיפה ממשיכה להיות הקבוצה החמה של הליגה, ואחרי סיום המחזור השני, ממשכיה קבוצתו של שלומי דורה להוליך את הטבלה עם 6 נקודות ומאזן שערים 0:6. האדומים עבדו קשה מול הפועל רעננה, וכבשו שני שערים תוך שתי דקות. ראשון כבש חמודי כיאל בדקה ה-68, ובדקה ה-70 חתם את התוצאה הירקלי ג'פרידזה, שמתגלה כאחד החלוצים הטובים בליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully