וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים הפסידה לסמארה במשחק אימון 94:93

11.9.2008 / 22:02

מבחן ראשון לירושלים מול הרוסים, שניצחו בתום משחק דרמטי. במלחה קראו קריאות נאצה נגד פניני. גודס: "רציתי שהחדשים ירגישו מה זה מלחה"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

רק אתמול פתחה הפועל ירושלים את העונה באופן רשמי, וכבר היום (חמישי) היא ערכה משחק מבחן ראשון, כשאירחה את סמארה הרוסית. בתום משחק הפכפך ומותח היו אלה הרוסים שניצחו 93:94. ביום ראשון תפגשנה שתי הקבוצות שוב. עם תחילת המשחק קראו הפועל ירושלם קריאות נאצה כלפי גיא פניני ("גיא פניני מת", ו-"לא רוצים שחקן של מכבי"). בהנהלת ירושלים גינו את הקריאות והצהירו שהם מתנגדים לכל סוג של אלימות.

המאמן החדש על הקווים, גיא גודס, פתח עם אדם הלסקה, ארז מרקוביץ', יובל נעימי, עומאר סניד וטימי באוורס. סמארה רצה בפתיחה ןעלתה ל-2:15 בדרך ל-16:28 ברבע הראשון. קליעות מבחות של נעימי וראשון קלארק צימקו לירושלים, והרוסים הוליכו במחצית 43:52.

ירושלים פתחה חזק את הרבע השלישי עם 5 רצופות של הלסקה, ההגנה השתפרה ויתרון עבר מצד אל צד, עד שנעצר על 72:73 לזכות האורחים. סמארה פתחה מצוין את הרבע הרביעי עם ריצת 3:11, ופתחה פער מהאדומים. גודס לקח פסק זמן, סניד נכנס לפעולה, ויחד עם באוורס החזיר את ירושלים למשחק. 8 רצופות של הלסקה העלו את ירושלים ליתרון נקודה, 10 שניות לסיום. נעימי שלח את סליואנצ'קין לקו, האחרון דייק, נעימי החטיא שלשה עם הבאזר וסמארה ניצחה 93:94.

קלעו לירושלים: טימי באוורס 22 נקודות, עומאר סניד 19, אדם הלסקה 17, יובל נעימי 12, ארז מרקוביץ' 10, ראשון קלארק 8, שרון ששון 5.

"בסך הכל, אני מרוצה"

"התוצאה פחות חשובה", אמר בסיום המשחק הסנטר, ארז מרקוביץ'. "אנחנו עוד צריכים להתקדם. יש פה חבר'ה חדשים, אבל עוד חודש וחצי לפתיחת העונה. יהיה בסדר".

המאמן, גיא גודס, בבכורה על הקווים במלחה, הוסיף: "התקשנו הגנתית כי אין לנו סגל מלא. זהו צעד ראשון לעונה חדשה ואני אוהב לשחק משחקי אימון מוקדם, גם אם הקבוצה עוד לא מוכנה. רציתי שהחבר'ה החדשים ירגישו מה זה מלחה ומה זו מחויבות. בסך הכל, יחסית למשחק ראשון, אני מרוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully