וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: ראשל"צ מושלמת, וגם שייע מחייך

הכתומים הביסו בביתם את כפר קנא 1:4 בעזרת צמד של עופר שטרית, ועלו למקום הראשון. גם נס ציונה ניצחה, ניצחון בכורה לפיינגנבוים ואשקלון

הפועל מרמורק והפועל ראשון לציון רצו ליצור רצף ניצחונות גם בתום המחזור השני של הליגה הארצית, אך לאחר מחזור המשחקים היו אלה רק הכתומים מעיר היין שעמדו במשימה, עם 1:4 ענק על מכבי כפר קנא. מרמורק כשלה בביתה מול הפועל אשקלון ומאמנה שייע פיינבוים, שחגגו ניצחון בכורה בליגה עם 0:1 קטן ומשמח. נס ציונה שמרה על מאזן של שש נקודות משני משחקים אחרי 2:3 על עירוני בת ים.

הפועל ראשון לציון - מכבי כפר קנא 1:4

ראשון לציון ומאמנה אריק גילרוביץ’ ניצחו משחק סוער ועתיר אירועים. כבר בדקה ה-5 צהלו אוהדי המארחת אחרי שחי אטיאס העלה את קבוצתם ל-0:1 כשבעט לרשת הגבוהה מ-14 מטר. סאמר מיערי יכול היה להשוות מהנקודה הלבנה בדקה ה-28, אך החמיץ כשבעט למרכז השער. אחרי 12 מיערי בעט לעבר שער המארחים ומוחמד עבאס דחק מקרוב וקבע 1:1. המחצית השנייה הייתה קונצרט בכתום. ניסים אסייג קבע 1:2 בדקה ה-58 כשנגח את כדור הקרן של איציק שמש. דקותיים לאחר מכן עופר שטרית דחק מקרוב כדור רוחב שהעביר ניסים אסייג. בדקה ה-82 השלים שטרית צמד לאחר שקיבל כדור ארוך מגילי חפץ, ולא התבלבל מול השוער נידאל עקאלה.

הפועל מרמורק - הפועל אשקלון 1:0

שרון מימר החטיא פנדל בדקה ה-43, ופספס הזדמנות להוריד את מרמורק עם יתרון במחצית. בדקה ה-81 היו אלה האורחים מאשקלון שעלצו לאחר שער של בריאן מן, שקבע 0:1 והעניק לקבוצתו שלוש נקודות.

סקציית נס ציונה - עירוני בת ים 2:3

העולה החדשה לליגה הארצית כבר חגגה ניצחון אחרי 29 דקות כשהוליכה 0:2 משערים של עומר לוי (12, עצמי) ונתן שקורי (29), אך נס ציונה לא הרימה ידיים והחזירה עם עוז ברנדווין (37) ושי אבוקסיס (78). ברנדווין היה חתום גם על שער הניצחון, שנכבש בתוספת הזמן, והשאיר את נס ציונה עם מאזן מושלם.

הפועל בני טמרה - הפועל נצרת עילית 2:0
כבשו לנצרת עילית: עמרי אלמקייס (37), אסי וסיהון (66)

הפועל אום אל פאחם - עירוני טירת הכרמל 1:2
כבשו לאום אל פאחם: אופיר חלאווני (20), האיל חשאן (50) כבשו לטירת הכרמל: אבי בן סימון (72)

הפועל בני ג'דידה - בית"ר שמשון תל אביב 1:0
כבש לבית"ר שמשון תל אביב: שלומי טולדו 62

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully