וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הכח עמידר ר"ג: ראדי חתם בשכונה

קשר מכבי הרצליה עובר לכתום, אבל לא יוכל לשחק מול הכח. העולה. סגל כמעט מלא ללוזון. אצל הסגולים: טוקורה עבר בבקרה וישחק

הקשר מהראן ראדי היום (שישי) חתם לעונה אחת בבני יהודה. בפגישה שנערכה לפני שעה קלה במשרדי המועדון, בנוכחות יו"ר בני יהודה, חזי מגן, המנכ"ל, משה דמאיו, יחד עם השחקן וסוכנו, גלעד קצב, סוכמו כל תנאיו של ראדי לעונה קרובה. ראדי לא יוכל לשחק מחר (שבת) מול הכח עמידר רמת גן. ראדי בן ה-26, שיחק בשלוש העונות האחרונות במכבי הרצליה והשבוע השיג את השחרור מהמועדון. לפני כן שיחק הקשר בהפועל אשקלון מהליגה הארצית.

"מצפה לנו משחק קשה. הכח רמת גן זו קבוצה שנלחמת ורצה, נצטרך להתעלות על עצמנו כקבוצה ולהיות במיטבנו כדי לקחת את שלוש הנקודות במשחק הזה. זה לא הולך להיות קל", כך אמר ביום חמישי מאמן בני יהודה, גיא לוזון, בתום אימון הערב של הקבוצה לקראת המשחק מול הכח עמידר רמת גן בבלומפילד בשבת (15:30, ספורט 1).

לראשונה מזה זמן רב, נהנה לוזון מסגל כמעט מלא וזאת עם חזרתם של תומר חמד ותמיר כחלון, שחקני הנבחרת הצעירה. היחיד שיחסר מהסגל הכתום הוא אלירן עטר, שיעבור ניתוח נוסף בכף רגלו הפגועה ווצפוי להיעדר כשבועיים נוספים.

על פי האימון הטקטי מתכוון לוזון לתת אשראי לבלם, דין מורי, גם בשבת, וזאת על חשבונו של הבלם הקולומביאני איבן גרידו, שלא שיחק במחזור הראשון בגלל ששחרורו הבינלאומי לא הגיע בזמן. גרידו, שכבר רשאי לשחק, צפוי לפתוח על הספסל משיקולים מקצועיים. מורי הרשים במשחק מול מכבי תל אביב ומגלה יכולת טובה באימונים.

הזר הארגנטינאי, פדרו גלבאן, צפוי גם הוא לפתוח על הספסל, למרות השער שכבש במחזור הראשון. לפי האימונים, נראה שתומר חמד ותמיר כחלון יפתחו בהרכב לצידם של הרוויה קובצ'ביץ', לירוי צעירי ואסי בלדוט, שיחזור להרכב לאחר שנעדר תקופה ארוכה בשל ניתוח בבטנו.

האוהדים מתכננים לערוך בשבת מפגן אהדה לכבוד משחק הבית הראשון של העונה. האוהדים עמלו בימים האחרונים על הכנת שלט ענק שצפוי להיות מונף ביציע. השלט יהיה באורך של 38 מטרים ועליו הכיתוב "כי את מה שהלב שלי בחר אחרי כל מה שהוא עבר".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, עוז ראלי, הרוויה קובאצ'ביץ', לירוי צעירי, תמיר כחלון, אסי בלדוט, תומר חמד, משה ביטון.

טוקורה רשאי לשחק

השחרור הבין לאומי של הקשר הניגרי מייקל טוקורה הגיע אתמול(חמישי) למשרדי ההתאחדות לכדורגל, והשחקן יעמוד לרשות דודו דהאן במשחקה של הכח עמידר רמת גן בשבת מול בני יהודה. בינתיים שני הניגרים האחרים, הקשר טונדה ארמו והבלם ג'יי ג'יי סורילה, טרם הגיעו, וכפי שסיפר אתמול דודו דהאן, מי ששחרורו הבין לאומי יגיע קודם, יזכה בחוזה בקבוצה.

בניגוד למשחק מול הפועל תל אביב, דהאן לא הכין את שחקניו באופן מיוחד לעימות בני יהודה. המנג'ר לא התמקד בשחקנים ספציפים, ורק ביום שישי יעביר להם תדרוך וידאו על הכתומים במהלך האסיפה המסכמת. “אנחנו קבוצה לא פחות טובה מהם. דודו יודע את זה, ומקרין את זה לנו", סיפר שחקן בקבוצה. “בשבועיים האחרונים לא התמקדנו ביריבה אלא בעצמנו".

המנג'ר דודו דהאן, הצהיר לקראת המשחק: "ההכנות שלנו היו רגילות כמו לפני כל משחק. בשבת מצפה לנו מאבק לא קל מול קבוצה טובה וטכנית שנתמכת בקהל ססגוני וטוב. חשוב שנבוא ונעשה את הדברים נכון כשם שעשינו בשנה שעברה בכדי להמשיך ולהתקדם." המנג'ר התייחס לבעיות הכלכליות של הקבוצה: "ישנן בעיות לא קלות בקטע הפיננסי, אפילו ברמה היומיומית. עם זאת, הדבר לא מקרין על השחקנים. יתרה מכך, אני מאמין ובטוח בחומר האנושי והמקצועי הקיים בקבוצה. אין לי ספק כי חרף הסגל הקצר שלנו השחקנים שישחקו יעשו את הכי טוב שלהם".

דהאן, שיזדקק לכל נקודה כדי לשרוד בליגה, פנה לאוהדי הקבוצה: "זה הזמן להודות בשם השחקנים ובשמי לקהל שלנו. מאז תחילת העונה אנו מרגישים אותו ומחוייבים לו. אין לי צל של ספק כי אנחנו והם נבוא על שכרנו בסופו של יום".

ההרכב המשוער: רוברט באדג'י; ישראל רואש, אביב חדד, אסי דומב, בני חדד; קאן ג'אמה, עידן ויצמן, מייקל טוקורה, איב ג'ידה; עומר רפס, ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully