וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל לוי עלה לרבע הגמר בדונייצק, סלע הודח

המחבט מספר 2 גבר על פצשנר הגרמני 2:6, 3:6 בטורניר האחרון לפני הדייויס. אוקון הפסיד לבוגומולוב האמריקאי, סלע לקראבצ'וק הרוסי

עדיין לא ידוע מי יהיה המחבט מספר 2 של ישראל במפגש גביע הדייויס מול פרו, הראל לוי או נועם אוקון. השניים מתחרים השבוע בטורניר הצ'לנג'ר בדונייצק שבאוקראינה (על סך פרסים של 50 אלף דולר) ולוי היה זה שעלה לרבע הגמר.

הראל לוי (209 בעולם) גבר בסיבוב השני על פיליפ פצשנר הגרמני (132 בעולם) 2:6, 3:6 וצבר נקודות זכות חשובות במאבק על ההשתתפות בגביע דייויס. לוי יתמודד ברבע הגמר מול אלכס בוגומולוב ג'וניור האמריקאי (254 בעולם), שגבר על נועם אוקון (563 בעולם) 6:4, 7:6, 7:5. בכך נמנע למעשה דרבי ישראלי ברבע הגמר.

לוי ואוקון עשו חיל בטורניר הזוגות כשניצחו את הצמד האוקראיני, קלימנקו ומרצ'נקו :2:6, 2:6 והעפילו לחצי הגמר. לוי ואוקון מדורגים רביעי בטורניר הזוגות.

דודי סלע (90 בעולם), המדורג 2 בטורניר בדונייצק, התמודד בסיבוב השני נגד קונסטנטין קראבצ'וק הרוסי (309 בעולם) והפסיד 7:5, 6:2. בכך, סיים המדורג שני בטורניר את דרכו בצ'לנגר האוקראיני.

בטורניר בוקרשט ניצח הצרפתי רישאר גאסקה את אדריאן קרוצ'יאט הרומני 3:6, 2:6 והעפיל לסיבוב השלישי. חוזה אקאסוסו הארגנטינאי ניצח את בן ארצו מרטין ואסאלו ארגואלו 4:6, 5:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully