וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך דגו חתם באשדוד לשנתיים

לאחר שלא הסתדר עם לותר מתיאוס, התלונן על מיעוט בדקות משחק ושוחרר ממכבי נתניה, חתם הקשר במ.ס. אשדוד ויוכל לשחק בשבת

בואו של לותר מתיאוס שימח לא מעט אנשים בארץ ישראל. אוהדים, ספציפית של מכבי נתניה, התרגשו מבואה של דמות כה היסטורית וכריזמתית לכדורגל הישראלי. שחקנים קיוו להתאמן אצל הגרמני בתקווה ללמוד דבר או שניים. אלא שאם לסכם את החודשיים הראשונים של מתיאוס בקופסה, הרי שנתניה לא נראית טוב בכלל, וחלק מהשחקנים נראים ממורמרים. אחד מהם היה ברוך דגו, והיום (חמישי), הגיעה תקופתו במועדון הצהוב לסיומה הסופי.

דגו, שלא הסתדר עם מתיאוס לאורך החודשיים האחרונים, התבטא בתקשורת כנגד המאמן הגרמני באשר לשיתופו המועט. מתיאוס התעצבן ושחרר את הקשר מהקבוצה. הבוקר חתם דגו ב-מ.ס. אשדוד, בתקווה להשיב את מעמדו כשחקן מוביל בכדורגל הישראלי. הקשר חתם בקבוצתו של יוסי מזרחי לשנה עם אופציה לשנה נוספת, והוא ישתתף כבר באימון הערב של הקבוצה. דגו, שחוזר לקבוצה בה גדל, צפוי ליטול חלק במשחקה בשבת נגד עירוני קרית שמונה. חוזהו יעמוד על כ-100 אלף דולר לעונה.

מנכ"ל מ.ס. אשדוד, רפי נידם, אמר בתגובה לדברים: "בוודאי שאנחנו שמחים לקלוט את ברוך דגו בקבוצתנו. אנחנו מכירים את האיכויות שלו, גם כשחקן וגם כאדם. אין לי ספק שהוא יעזור מבחינה מקצועית למועדון להשיג את המטרות שאשדוד הציבה לעצמה העונה". לכשנשאל נידם לגבי המטרות ענה בחיוך: "כרגע זה חסוי, אבל אותי לימדו שבכדורגל הכל יכול לקרות, ואם לוקסמבורג ניצחו את שוויץ, אז גם אשדוד יכולה להפתיע".

בהתייחסו לעובדה שדגו בחר בקיץ שלא להגיע לאשדוד, והעדיף את מכבי נתניה, אמר המנכ"ל: "כל מה שקרה בקיץ עם ברוך דגו היה המצאה של התקשורת. ברוך רצה לבדוק הצעות בחו"ל, ובסוף בחר במכבי נתניה. אנחנו בכלל לא הצענו לו משהו קונקרטי, אבל עכשיו שמחים שהוא חזר למועדון".

"אני חוזר הביתה ושמח לחזור לאשדוד. זה בית חם והמקום הטוב בשבילי. נכון שאני מאוד פגוע וכועס על מה שהיה בנתניה, אבל עכשיו, לאחר שעברו כמה ימים ואני חושב בבהירות, אני מעדיף שלא להתייחס ולגמור את זה יפה", אמר דגו. "גם את ראובן עטר זרקו משם אחרי שנתיים מוצלחות, וכמו שהוא ידע להיות אדם גדול ולסיים את זה יפה, אני לומד ממנו ומתנהג כמוהו", הוסיף הקשר.

בהתייחסו לתקופה בנתניה, אמר דגו: "בסך הכל היתה לי תקופה קצרה אבל מאוד נהנתי בנתניה. אהבתי מאוד את האוהדים, התחברתי לקבוצה ולהנהלה". באשר לדברים שאמר עליו מאמן הקבוצה, לותר מתיאוס, השיב דגו: "אני באמת מעדיף שלא להתייחס לזה. אני לא צריך להוכיח כלום. כולם בכדורגל הישראלי מכירים אותי ויודעים כמה אני משקיע ונותן לקבוצות שלי. כולם יודעים שאני עולה לשחק פצוע ונותן הכל ואם הוא חושב ומדבר ככה, זה לא ראוי להתייחסות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully