וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים פראלימפיים: אלי נאווי סיים עם מדליית ארד בחתירה

המדלייה הרביעית של המשלחת הישראלית הגיעה אחרי שנאווי סיים שלישי בגמר התחרות ל-1,000 מטר. ויינברג וקרמר עלו לגמר בטניס

המדלייה הרביעית במשלחת הפארלימפית למשחקים בבייג'ינג רשומה על שמו של אלי נאווי, שגרף את המקום השלישי בתחרות החתירה וזכה במדליית הארד. נאווי, שעלה לגמר דרך בית הניחומים, סיים אחרי טום אגאר הבריטי ואולכסנדר פטרנקו האוקראיני.

נאווי פתח טוב את המסלול ל-1,000 מטר ואחרי הרבע הראשון של המסלול הוא שמר על המקום השלישי עם זמן של 1:20.71 דקות, לאחר מכן הוא מעט נסוג ואל מחצית המסלול הוא הגיע חמישי, בהמשך הוא הצליח לחזור למקום שלישי ואת המסלול הוא סיים בזמן של 5:39.11 שניות, 13 שניות אחרי האוקראיני ו-17 שניות אחרי הבריטי.

זו המדלייה הרביעית כאמור שמביאה המשלחת הישראלית אחרי שענבל פיזארו זכתה בשתי מדליות כסף ודורון שזירי הוסיף מדליה דומה אתמול.

מדלייה נוספת מובטחת לישראל מענף הטניס בכיסאות גלגלים, אחרי ששרגא ויינברג יחד עם בועז קרמר ניצחו בחצי הגמר את ג'יימי בורדקין ופטר נורפולק הבריטים שדורגו 2 בטורניר 4:6, 4:6 ועלו לגמר.

המערכה הראשונה, שנמשכה 40 דקות, הייתה בשליטת הישראלים שעלו כבר בפתיחה ל-0:2. הזוג הבריטי הישווה ל-2:2 ובמצב של 4:4 קרמר ווינברג שמרו על ההגשות ושברו במשחקון האחרון. המערכה השנייה נפתחה בצורה חלקה מבחינת הישראלים שעלו ל-0:3, אך יריביהם חזרו ל-4:4. במצב הזה קרמר ווינברג השלימו ניצחון בשני המשחקונים האחרונים והבטיחו לפחות מדליית כסף. בגמר יפגוש הצמד הישראלי את המדורגים 1 בטורניר, ניק טיילור ודיוויד ואגנר האמריקאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully