וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף הברזילאים מתקיפים

כשראו עוד משחק חלש של נבחרתם, שהפעם הסתיים ב-0:0 עם בוליביה, ליוו אוהדי ברזיל את ירידת השחקנים בשריקות בוז צורמות

נבחרת ברזיל ממשיכה לאכזב. למרות הניצחון 0:3 על צ'ילה במחזור הקודם של קמפיין מוקדמות 2010 בדרום אמריקה, הבוקר (חמישי), חזרו הסלסאו להציג את היכולת שאפיינה אותם במשך השנה האחרונה - וזו לא מחמאה. הברזילאים לא הצליחו להבקיע מול עשרה שחקנים של נבחרת בוליביה, וסיימו ב-0:0 מאכזב מאוד, שאמנם משאיר אותם במקום השני בבית, אך ביכולת כזאת, סביר להניח שלא לזמן רב.

הבוקר גם לקהל הברזילאי נמאס מהכדורגל המביש שהציגה נבחרתו, והוא ליווה את ירידת השחקנים מהמגרש בשריקות בוז צורמות. תוך שעודדו את נבחרת בוליביה בעשר הדקות האחרונות, התפנו האוהדים הברזילאים בסיום לקריאות "להתראות, דונגה", כשהם לא מנסים יותר להסוות את חוסר רצונם המשווע ממאמן הנבחרת המאכזב. "כשאנחנו לא משחקים טוב, זה נורמאלי. הקהל אמוציונאלי וזו הדרך שלו למחות", אמר דונגה עם תום המשחק.

"אנחנו צריכים להתגבר על זה. הדבר הכי חשוב הוא לסיים בין ארבע הראשונות ולהעפיל למונדיאל", הוסיף המאמן. גם רונאלדיניו, שירד מהמגרש בדקה ה-77 לקול קריאות בוז חזקות מצד 40,000 האוהדים, לא האשים את הקהל. "התגובה שלהם נורמאלית, הנבחרת הברזילאית תמיד מחויבת לנצח. אני מקווה שנצליח להפוך את המצב". לעומתם, בלם הנבחרת, לוסיו, לא היה מוכן לקבל את שריקות הבוז. "כשאנחנו בחוץ מקללים אותנו, ופתאום, מקללים אותנו גם בבית. זה מסובך". אכן מסובך, אבל לפחות לא כמו מעמדו של דונגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully