וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשל"צ תבחן את דניס קאר

הקבוצה של זיו ארז מנהלת מגעים עם שחקנה של קרית אתא בעונה שעברה. הקבוצה סיימה בשיוויון 80:80 במשחק אימון מול סמארה הרוסית

מכבי ראשון לציון מנהלת מגעים מתקדמים להחתמתו של הפורוורד דניס קאר, ששיחק בעונה שעברה בליגה הלאומית במדי אליצור קרית אתא. קאר (27, 2.01) צפוי להיות הזר הרביעי של הקבוצה, לאחר שבימים האחרונים שוחרר הפורוורד לואיס גרהאם שהגיע לראשון מהמכללות אך מימדיו לא תאמו את הציפיות. קאר יגיע לישראל ביום שבת וייבחן במדי הקבוצה. במידה ויחתום קאר, הוא יהיה התשובה של זיו ארז לבעיות של הקבוצה מתחת לסל, שם מצוי לבדו מתחילת האימונים הסנטר ג'יימס יוז, כאשר הצעיר איגור נסטרנקו משמש כרגע כגבוה שני.

קאר יצא לראשונה לאירופה בעונת 2003/4 ושיחק בליגה בלוקסמבורג. את העונה לאחר מכן פתח במדי ברייטון מהליגה הבריטית, אך עזב לאחר משחק אחד בלבד. בעונת 2006/7 הגיע לראשונה לישראל, וחתם במדי הפועל יקנעם/מגידו, שם שיתף פעולה עם אופיר פרחי, שחקנה של ראשון. קאר תרם במגידו 21.7 נקודות ו-10 ריבאונדים למשחק. לאחר עונה עבר לקרית אתא, והיה מהשחקנים הבולטים בקבוצה שעלתה לליגת העל. קאר קלע 20.7 נקודות והוריד 9.9 ריבאונדים למשחק. בקיץ גילו מספר קבוצות בליגת העל ובלאומית עניין בקאר, אך העניין לא בשל לכדי עסקה.

ראשון קיימה אמש (רביעי) משחק אימון ראשון לעונה הנוכחית מול סמארה הרוסית שהסתיים בשיוון 80:80. ראשון שיחקה ללא הפורוורד רז זהביאן הסובל מפציעה קלה. המשחק נפתח לא טוב מבחינת ראשון כשהסנטר ג'יימס יוז מבצע שלוש עבירות ב-5 דקות. בלעדיו ניצלו הרוסים את הנחיתות של ראשון בדרך ליתרון 34:47 במחצית, שהיה גדול יותר ללא יכולת טובה של רוברט קונלי.

ההפרש של סמארה גדל עד ל-24 לקראת סוף הרבע השלישי, אך אז התעוררה ההגנה של ראשון בראשותו של אופיר פרחי, וקונלי המשיך בהצגה שלו בדרך לרבע אחרון גדול ושיוויון בסיום. הקבוצות יקיימו משחק נוסף ביניהן ביום שישי (11:30, "בית מכבי"). סמארה תערוך משחק אימון נוסף היום (20:00, מלחה) מול הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully