וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זולה מונה למאמן ווסטהאם

כוכבה האגדי האיטלקי של צ'לסי חתם לשלוש שנים והוצג על ידי הנהלת הפטישים במסיבת עיתונאים. "כבוד גדול לקבל משרה כה חשובה"

כוכבה האגדי לשעבר של צ'לסי, ג’יאנפרנקו זולה, הסכים לקבל על עצמו את המינוי למאמן ווסטהאם, זאת בעקבות העזיבה של אלן קרבישלי. זולה בן ה-42 חתם הערב (חמישי) על חוזה לשלוש שנים במועדון המזרח לונדוני, ויהיה המנג'ר הזר הראשון בהיסטוריה של המועדון.

"אני מאושר", אמר זולה במסיבת העיתונאים. "כבוד גדול לקבל משרה כה חשובה. אני מודה להנהלה שבחרה בי". זולה לא צפוי להדריך את הקבוצה במשחק הליגה הקרוב מול ווסט ברומיץ', ומשחק הבכורה שלו יתקיים בעוד 10 ימים מול ניוקאסל.

"הפילוסופיה שלי היא כדורגל התקפי. אני יודע שלאוהדים יש הרבה ציפיות ממני, אבל כמו שראיתם ממני בעבר, אני אוהב אתגרים. אני לא מפחד מאתגרים, הם מדליקים אותי. אני לא יכול לחכות להתחיל לעבוד עם הקבוצה", סיפר זולה הנרגש.

כאמור, לפני יותר משבוע עזב קרבישלי את התפקיד בעקבות הסכמת הפטישים לשחרר את ג'ורג' מקארטני ואנטון פרדיננד ללא הסכמתו. כוכבה לשעבר של נבחרת איטליה, ששיחק בנאפולי ובפארמה, ניהל שיחות עם ראשי ווסטהאם אחרי שרוברטו דונאדוני ויתר על האפשרות.

אחרי שדונאדוני עזב את נבחרת איטליה בעקבות היורו האחרון, הוא טען שווסטהאם לא הראתה לו מספיק רצינות. זולה שלא אימן לעולם קבוצה שימש כעוזר מאמן בנבחרת עד גיל 21 של איטליה.

זולה התייחס לעובדה שאין לו ניסיון באימון: "אני יודע שאין לי ניסיון כמנג'ר, אבל אני נמצא בכדורגל כבר 20 שנה ויודע על מה אני מדבר. אני סומך על הידע שלי ומאמין בשחקנים. אין לי ספק שהכל יהיה בסדר".

עדכון ראשון: 10:14, 11/09/08
עדכון אחרון: 18:45, 11/09/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully