וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומנק: "הצגנו כדורגל יפהפה"

מאמן נבחרת צרפת, ריימונד דומנק, הרגיש הקלה גדולה אחרי ה-1:2 של נבחרתו על סרביה. קיירוש אחרי ההפסד לדנמרק: "מאכזב, אבל זה הכדורגל"

האדם הכי מאושר אחרי משחקי אתמול (רביעי) באירופה, אולי אפילו יותר מתיאו וולקוט, קלמי סבן או מאמן נבחרת לוקסמבורג, היה ככל הנראה ריימונד דומנק. מאמן נבחרת צרפת, שאומה שלמה דרשה את ראשו אחרי ההפסד המשפיל 3:1 במשחק הראשון של הנבחרת בקמפיין נגד אוסטריה, ידע כי כל תוצאה מלבד ניצחון ביתי על סרביה, ותקופתו כמאמן הטריקולור ככל הנראה תסתיים.

אי לכך, ערך המאמן מספר שינויים בהרכב, וצרפת השיגה נקודות ראשונות בקמפיין, אחרי 1:2 לא פשוט בכלל על סרביה. "הצגנו כדורגל יפהפה", אמר דומנק אחרי המשחק, "המטרה היא שמערכת היחסים בין הנבחרת והקהל תמשיך להיות טובה", הוסיף המאמן, שחרב הפיטורין עדיין מרחפת מעל צווארו, גם למרות הניצחון.

תיירי הנרי, קפטן הנבחרת שחזר סוף סוף לכבוש בשורותיה, ידע שזה לא היה פשוט: "נכנסו קצת לפאניקה, אבל השגנו את הניצחון זה היה קשה, אבל מה שראיתם היתה נבחרת מלאה בתשוקה וכדורגל יפה". הודות לשלוש הנקודות, השיג דומנק מעט שקט, שוודאי יופר עם הפישול הבא של הטריקולור.

קיירוש: "מי שלא מבקיע, סופג"

בדקה ה-86 של המשחק בין פורטוגל ודנמרק אמש, הובילו הפורטוגלים 1:2. אלא שהדנים הוכיחו שהם הרבה יותר מסתם נבחרת סימפטית, והפכו את הפיגור לניצחון 2:3 גדול. היה זה ההפסד הרשמי הראשון של קרלוש קיירוש כמאמן הנבחרת, ועוזרו של אלכס פרגוסון בעבר היה נשמע מאוכזב עם תום המשחק.

"להפסיד בבית זה תמיד רע, במיוחד בדרך הזו", אמר קיירוש, בהתייחסו לשער הניצחון של הדנים בתוספת הזמן. "היה לנו את המשחק בידיים, אבל להם היה את המזל. זה הכדורגל. מי שלא מבקיע סופג, ודנמרק ירדה מהמגרש הנבחרת השמחה בסופו של דבר". ההפסד הזה פותח לחלוטין את הבית, ומאפשר לדנים, כמו גם לנבחרת שבדיה, סיכויים שווים למקום הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully