וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשהוא יפתח בהרכב, מאמנים ישקשקו"

בוקר אחרי השלושער ב-1:4 של אנגליה על קרואטיה, טרי יודע כי סטאר חדש נולד. קוראים לו תיאו וולקוט, והוא מצטנע: "היו 11 כוכבים על הדשא"

צילום: רויטרס

הנקמה המתוקה של אנגליה

אם הייתם שואלים את פאביו קאפלו אתמול (רביעי) לפני המשחק מול קרואטיה מה הוא הכי היה רוצה בעולם, סביר שתשובתו היתה: "רק שייגמר כבר". כל אנגליה היתה בטירוף לקראת המשחק. לכל אנגליה היה ברור שתוצאת תיקו או הפסד לא תספיק - לא לנבחרת כולה, בטח לא לפאביו קאפלו עצמו, שמעמדו התחיל להתערער עוד לפני המשחק אפילו. הזיכרון של שני המשחקים הקודמים בין שתי הנבחרות, אז ניצחו הקרואטים, עדיין הדהדו לאנגלים בראש. ואיתם, הם נתנו הצגת כדורגל שלבטח תיזכר עוד זמן רב, כל הדרך ל-1:4 גדול.

ובניצוחה של ההצגה הזאת עמד לו ילד בן 19. קוראים לו תיאו וולקוט, וביממה האחרונה באנגליה, תהיו בטוחים שקוראים לו, והרבה. "אני לא נסחף, ממילא כשאחזור הביתה כולם ישנו", אמר וולקוט, שלקח את כדור המשחק, אחרי ההצגה. "אני בסך הכל מנסה להשתפר. בהפסקה בקהאם אמר לי להיות יותר חמדן, ואז אבקיע. גדלתי על בקהאם, והוא תמיד מתייחס אלי נפלא. זה הרגשה נהדרת", אמר וולקוט על יחסיו עם הקפטן לשעבר, ודומה כאילו העובדה שהילד פותח בהרכב על חשבונו של בקס לא מערערת את מערכת היחסים ביניהם.

"היו 11 כוכבים על הדשא היום. הראנו כמה חזקה אנגליה", הוסיף וולקוט הצנוע, שסרב לקחת קרדיט על משחקו המדהים. ג'ון טרי, שראה שחקן התקפה אחד או שניים בחייו, לא נשאר אדיש אל מול התצוגה של הקיצוני הנפלא. "בכל הרכב שהוא יפתח, מאמנים ישקשקו. אם רק ניתן לו את הכדור, הוא יעשה לנו רק טוב".

גם פאביו קאפלו, מאמן הנבחרת האנגלית שבחר להרכיב את וולקוט על חשבונו של בקהאם, מיהר לשבח את כוכבו. "עליתי איתו בהרכב בגלל איך ששיחק מול אנדורה ומה שעשה באימונים. הוא היה נהדר מבחינה פסיכולוגית ופיזית", אמר המאמן האיטלקי. "הוא מאוד מסוכן להגנות. כשאתה נתקל בו, מאוד קשה להתמודד עם המהירות שלו".

עבור הקרואטים היה זה, כמובן, ערב עגום אותו ירצו לשכוח, ומהר. אלא שגם מאמן הנבחרת הקרואטית, סלבאן ביליץ', התקשה שלא לפרגן לתכשיט הצעיר. "הוא מהיר בצורה בלתי רגילה, פינישר נהדר ומאוד קשה לשמור עליו. זו הסיבה שהוא שחקן ארסנל ונבחרת אנגליה". אם אחרי תבוסה 4:1 לאנגליה ומכה קשה לאגו, גם בקרואטיה מדברים על תיאו וולקוט, כנראה שבאמת נולד כוכב חדש בשמי הכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully