וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרות הכי אטרקטיביות בעולם

הן בטח לא ברזיל וארגטינה, שסיימו בתיקו 0:0 ו-1:1 עם בוליביה ופרו בהתאמה. פרגוואי ניצחה 0:2 את ונצואלה, וניצבת בראש הבית

הבית הדרום אמריקאי למוקדמות מונדיאל 2010 ממשיך להיות מטורף, מפתיע ובלתי צפוי. דומה כאילו הכדורגל השמח של היבשת הדרום אמריקאית גורם לצמצום פערים בין מי שפעם היו מעצמות, לבין מי שאולי יהיו מעצמות העתיד. את זה שפרגוואי נבחרת נפלאה אנחנו רואים כבר משחק אחר משחק, ולא מדובר בסתם גימיק. אלא שבאותה נשימה, גם ההתפרקות הברזילאית והארגנטינאית כבר נכשלת להפתיע אותנו כל פעם מחדש. הבוקר (חמישי), לא היה שונה.

ברזיל - בוליביה 0:0

במשחק הקודם, ניצחו חניכיו של דונגה 0:3 בצ'ילה, תוך הצגת כדורגל מבריק ויעיל. כמעט בבת אחת, הפך מעמדו של דונגה המושמץ לבטוח יותר בסלסאו. האגו חזר לברזילאים, שהחלו להתבטא בתקשורת כאילו הנבחרת הטובה בעולם חזרה, על סמך משחק אחד. ובכן, הבוקר ברזיל הישנה - כלומר, זו של השנה האחרונה - חזרה לעצמה, ונראתה אפורה מאי פעם. בוליביה הגיעה אל המשחק מול סגנית מוליכת הבית הדרום אמריקאי מהמקום האחרון בבית, עם ניצחון בודד משבעה משחקים.

זה לא הפריע לה לשחק כשווה מול שווה בריו, ועם קצת יותר מזל היא גם היתה גונבת שלוש נקודות לא בלתי מוצדקות בברזיל. דונגה עלה עם רונאלדיניו, רוביניו ולואיס פביאנו בחוד, אך שום דבר לא הלך לו במשחק הזה. הברזילאים שיחקו בינוני מאוד, הרבו להחמיץ, ולמרות שהם עדיין ניצבים במקום השני בבית עם 13 נקודות, ספק אם היכולת הזאת תעזור בעתיד. מה שבטוח זה שאחרי המשחק, ודאי יישמעו מחדש הקולות לפטר את דונגה, ובצדק - זה לא כדורגל ברזילאי.

ארגנטינה - פרו 1:1

בניגוד לברזילאים, שהגיעו במוראל גבוה למשחקם, הארגנטינאים כבר הבינו מזמן כי שום דבר לא מובן מאליו בבית הדרום אמריקאי. אחרי שהצליחו לצאת עם 1:1 ובשן בעין במשחקם האחרון מול פרגוואי, ידעו בארגנטינה שכל דבר מלבד ניצחון על פרו החלשה עשוי לסבך את נבחרתם, אפילו יותר משהיא מסובכת כרגע.

אלא שהיכולת של הארגנטינאים המשיכה להזכיר את זו ממשחקים קודמים במסגרת המוקדמות. שוב ההתקפה לא מספיק יעילה, ניצול המצבים בינוני, ובמידה מסוימת - המשחק הארגנטינאי נראה חסר ברק וניצוץ. משהו מרגיש חסר בארגנטינה. דקות רבות של אנמיות הגיעו לסיומן בדקה ה-83, כשאסטבן קמביאסו היה ראשון לכדור שנשלח אליו מצד ימין, כדי לקבוע 0:1 קטן, ולא כל כך צודק לארגנטינה. אלא ששלוש דקות בתוספת הזמן הצדק נעשה, והפראונים מצאו שוויון מדהים, כשאספינוזה דחק כדור רוחב וקבע 1:1 משוגע.

צ'ילה - קולומביה 0:4

למרות התבוסה הביתית לברזיל במשחק הקודם, צ'ילה מסתמנת כנבחרת המרענת של הבית. סגנון המשחק ההתקפי והבלתי מתחשבן קונה לצ'יליאנים אוהדים רבים בכל רחבי העולם, ובעוד שמול ברזיל המשחק ההתקפי והכמעט פרוע הזה לא ממש תורגם לנקודות, הרי שמול קולומביה הוא תורגם. ועוד איזה תורגם.

גוזאלו ז'ארה העלה את הצ'יליאנים ל-0:1 בדקה ה-26, ועוד לפני תום המחצית הצליח הומברטו סואזו להכפיל את התוצאה. הקולומביאנים יצאו מחדר ההלבשה למחצית שניה זהה, כשרק נבחרת אחת על המגרש. איסמעיל פואנטס קבע 0:3 בדקה ה-48, ואת הדובדבן על הקפצת נתן מטיאס פרננדז הנפלא, כשקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-70. 0:4 נפלא לצ'ילה, שעולה למקום השלישי בבית עם 13 נקודות, ממש כמו ברזיל.

פרגוואי - ונצואלה 0:2

יש שיגידו שהודות ליכולת המאכזבת של ברזיל וארגנטינה, פרגוואי ניצבת בראש הבית הדרום אמריקאי למונדיאל. אלא שזו תהיה הדרך הקלה לנתח את המצב. האמת היא שמדובר בנבחרת נהדרת, שרק משתפרת עם השנים, וקמפיין המוקדמות הנוכחי פשוט רואים את זה, ובבירור.

אמש הגיעה פרגוואי למשחק נגד ונצואלה, בידיעה שגם הפסד ישאיר אותה במקום הראשון. אבל איזה הפסד ואיזה נעליים. כריסטיאן ריברוס העלה אותם ליתרון 0:1 בדקה ה-28, ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה קבע נלסון ואלדז 0:2, כדי לקבוע את תוצאת המשחק. פרגוואי ממשיכה להוליך את הבית, עם 17 נקודות - 4 יותר מברזיל וארגנטינה.

במשחק נוסף: אורוגוואי - אקוודור 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully